تعطیلی مدارس مناطقی از آذربایجان شرقی فردا سه‌ شنبه ۲۶ دی

مدارس در چند منطقه آذربایجان شرقی فردا سه‌ شنبه غیرحضوری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر؛ در منطقه اهر، فعالیت مدارس این منطقه فردا _سه‌شنبه بیست‌وششم دی_ در مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی در شیفت صبح و بعدازظهر غیرحضوری است.

️گفتنی است امتحانات داخلی در مناطق فوق به دلیل غیرحضوری شدن مدارس لغو و در زمان مناسب برگزار خواهد گردید.

شایان ذکر است مدارس استثنایی در مناطق اعلام شده در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری است.

فعالیت مدارس روستایی منطقه ورزقان در تمامی مقاطع تحصیلی و مدارس شهری نیز در مقطع تحصیلی ابتدایی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر به شکل غیر حضوری خواهد بود.

مدارس روستایی منطقه هوراند در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر و مدارس استثنایی و ابتدایی شهری، غیرحضوری بوده و مراکز پیش دبستانی تعطیل است؛ مقاطع متوسطه اول و دوم هوراند نیز با دو ساعت تأخیر فعالیتشان را آغاز می‌کنند.

فعالیت مدارس شهری و روستایی منطقه کلیبر نیز در مقطع تحصیلی ابتدایی و مدارس روستایی در مقطع تحصیلی متوسطه اول در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری خواهد بود.

مدارس شهری و روستایی منطقه هریس در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت صبح با یک ساعت تأخیر، شروع خواهد شد.

در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش کنند.

کد خبر 720332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
    0 0
    بله