برگزاری مسابقات جهانی تک لیفت بانوان در ایران

دبیر کمیته بانوان قوی‌ترین مردان کشور گفت: پس از برگزاری مسابقات تک لیفت بانوان در استان‌های مختلف به‌زودی مسابقات جهانی آن با برنامه‌ریزی از سوی فدراسیون برای بانوان در همین رشته‌ها به اجرا درآید.

مهدیه لوک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مازندران با بیان اینکه اولین مسابقات تک لیفت بانوان شمال کشور در مازندران به میزبانی شهرستان آمل به مدت دو روز برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات زیر نظر قوی‌ترین مردان و با حضور ۸۰ بانوی ورزشکار از سه استان مازندران، گلستان و گیلان به اجرا درآمد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در سطح کشور در برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان از سوی فدراسیون برای بانوان برنامه‌های خوبی به اجرا درآمد، افزود: اعزام‌هایی در رشته‌های مچ‌اندازی و پاورلیفتینگ انجام شده که در این رشته موفق به کسب مدال قهرمانی در مسابقات آسیایی و جهانی شدیم.

لوک‌زاده تصریح کرد: در این دوره مسابقات در قالب مسابقات قوی‌ترین مردان در حوزه تک لیفت در رشته‌های ددلیفت و مولتی‌پرس برای اولین بار برای بانوان به اجرا درآمد.

نماینده ناظر بر مسابقات تک لیفت بانوان مازندران با اعلام اینکه پس از برگزاری این دوره از مسابقات در استان‌های مختلف به‌زودی مسابقات جهانی آن با برنامه‌ریزی از سوی فدراسیون برای بانوان در همین رشته‌ها به اجرا درآید، گفت: خوشبختانه بانوان کشور از اولین مسابقات در این رشته به میزبانی استان قم در مردادماه امسال به خوبی استقبال کردند که ۲۵۰ بانوی ورزشکار حضور یافتند و این باعث بر ادامه اجرای مسابقات در سایر استان‌های کشور شد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون یکی از برنامه‌های پیشرو از سوی فدراسیون برگزاری کلاس داوری این رشته است، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از داوران آغاز شده و بزودی این کلاس با حضور داوران مخصوص رشته قوی‌ترین مردان در بخش بانوان در ششم بهمن‌ماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 720330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.