اجرای موفقیت‌آمیز طرح رعد نتیجه اشراف اطلاعاتی نیروی انتظامی است

جانشین فرماندهی انتظامی کل کشور گفت: اجرای موفقیت‌آمیز طرح رعد نتیجه اشراف اطلاعاتی کارکنان انتظامی است و قریب به سه‌ونیم تن مواد مخدر و انواع سلاح در این طرح کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، سردار سرتیپ قاسم رضایی امروز _دوشنبه بیست‌وپنجم دی_ در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای طرح رعد در ستاد انتظامی استان اظهار کرد: اجرای موفقیت آمیز طرح رعد نتیجه اشراف اطلاعاتی کارکنان انتظامی است و قریب به ۳ و نیم تن مواد مخدر و انواع سلاح در این طرح کشف شده و اقدام جدی در برخورد با هنجارشکنان ترافیکی، برخورد جدی با صاحبان خودروهای پلاک مخدوش و قاچاق انسان انجام شده است.

وی ادامه داد: قاچاق انسان جرم بالایی دارد و با هماهنگی با مراجع قضائی برخورد جدی خواهیم کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی کل کشور افزود: همکاران ما در مجموعه پلیس با رصد اطلاعاتی خود در کم‌ترین زمان چهار نفر از عاملان اصلی حمله تروریستی راسک را شناسایی و دستگیر کردند که در این زمینه همکاری مردم با نیروی انتظامی جای تشکر و قدردانی دارد.

وی گفت: این افراد علاوه بر اقدامات تروریستی اقدامات دیگری از جمله سرقت و ایجاد رعب و وحشت بین مردم انجام داده‌اند.

سردار رضایی با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان برای ایجاد امنیت همکاری بسیار خوبی با مجموعه پلیس دارند، تصریح کرد: آنچه امروز در این سفر ما را خوشحال کرد قدردانی آسیب دیدگان و مالباختگان است.

وی در رابطه با تیراندازی شبانه در چابهار بیان کرد: چند سارق در حال سرقت خودرو بودند که بلافاصله نیروی انتظامی با آنها درگیر شده اما بعد از درگیری مسلحانه که توسط سارقان انجام شد، سلاح و خودروی خود را جا گذاشته و از محل متواری شدند، اما تعقیب سارقان ادامه داشت تا اینکه امروز اعضای این باند دستگیر شدند اما در این تیراندازی مسلحانه ۲ نیروی انتظامی مجروح شدند که حال آنها خوب است.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به اینکه حمل سلاح‌های غیرمجاز خلاف قانون است، گفت: سلاح غیرمجاز مبدا یک سری از جرم‌ها است و از مردم انتظار داریم کسانی که سلاح غیرمجاز دارند شناسایی و اطلاع‌رسانی کنند تا بتوانیم این سلاح‌ها را جمع‌آوری کنیم.

وی تاکید کرد: به دارندگان سلاح‌های غیرمجاز هشدار می‌دهیم سلاح‌های خود را به نیروهای مسلح تحویل دهند در غیر این صورت اگر کشف شود جرم محسوب شده و طبق قانون با آنها برخورد جدی خواهیم کرد.

سردار رضایی با بیان اینکه حضور اتباع بدون مجوز نیز جرم بوده و قطعاً با آنها برخورد خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: حمل کنندگان و کسانی که اتباع را از مرزها جابجا می‌کنند علاوه بر اینکه تخلف راهنمایی رانندگی انجام داده قاچاق انسان انجام می‌دهند که این کار جرم بوده با افرادی که این جرم را مرتکب می‌شوند طبق قانون برخورد خواهیم کرد.

اجرای موفقیت‌آمیز طرح رعد نتیجه اشراف اطلاعاتی نیروی انتظامی است

اجرای موفقیت‌آمیز طرح رعد نتیجه اشراف اطلاعاتی نیروی انتظامی است

کد خبر 720309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.