بازنگری در شاخص‌های ارزیابی شهرداری‌های استان قزوین

مدیرکل شهری و شوراهای استانداری قزوین از بازنگری در شاخص‌های ارزیابی عملکرد شهرداری‌های استان خبر داد.

محسن اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین با اشاره به بازنگری شاخص‌های ارزیابی عملکرد شهرداری‌های استان اظهار کرد: دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین در راستای طراحی، استقرار و به‌روز کردن نظام ارزیابی عملکرد شهرداری‌های استان کارگروه تدوین شاخص‌های ارزیابی عملکرد شهرداری‌های استان را تشکیل داده است.

وی افزود: در این کارگروه با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و سایر دستگاه‌های مرتبط، بازنگری شاخص‌ها صورت گرفته است، همچنین در این کارگروه مواردی همچون سطح‌بندی شهرداری‌ها، بومی‌سازی شاخص‌ها در راستای مأموریت‌های ملی و استانی، تدوین شناسنامه شاخص پیش بینی شده است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بیان کرد: همچنین در این نظام نامه تعریف شاخص‌های جدید در محورهای شهرداری الکترونیک، برنامه‌های عملیاتی، اقدامات نوآورانه و خلاقانه، درآمدهای پایدار به عنوان شاخص ارزیابی مطرح و به مراجع بالادستی پیشنهاد شده است.

اسماعیلی ادامه داد: امیدواریم این بازنگری و پایش شاخص‌های ارزیابی عملکرد، به افزایش کیفیت ارائه خدمات شهرداری‌ها و افزایش رضایتمندی شهروندان منجر شود، همچنین ارزیابی سبب برداشتن گام‌های جدی و اساسی در راستای تحقق مأموریت‌های شش‌گانه مصوب شهرداری‌ها خواهد بود.

کد خبر 720265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.