تشریح آخرین وضعیت پروژه «۶۲ واحدی کوهستان» در سمنان

مدیر فنی و اجرایی سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان گفت: پروژه مجتمع ۶۲ واحدی مسکونی کوهستان در شهرک روزیه سمنان یکی از پروژه‌های مهم سرمایه‌گذاری سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان است.

محمد قالیبافی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان، در تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته در پروژه «۶۲ واحدی کوهستان» اظهار کرد: در حال حاضر بتن‌ریزی فونداسیون بلوک‌های ۱، ۲ و ۳ این پروژه تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی بلوک‌های ۱۰ و ۱۱ از پیشرفت فیزیکی بیشتری برخوردار است، افزود: در این دو بلوک‌، بتن‌ریزی سقف نخست نیز به پایان رسیده است.

مدیر فنی و اجرایی سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان با اشاره به اجرای «بتن مِگر» در بلوک پنج پروژه ۶۲ واحدی کوهستان جهت انجام عملیات آرماتوربندی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه در هفته‌های اخیر با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های فنی و عمرانی سازمان سرعت گرفته است.

قالیبافی تصریح کرد: پروژه مجتمع ۶۲ واحدی مسکونی کوهستان در شهرک روزیه سمنان یکی از پروژه‌های مهم سرمایه‌گذاری سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان است که عملیات اجرایی آن با اهتمام مدیران، مهندسان و کارکنان این سازمان طی هفته‌های اخیر سرعت گرفته است.

وی ادامه داد: این پروژه که در بلوار نیزوای شمالی شهرک روزیه سمنان در زمینی به مساحت ۱۲۳۵۷ متر مربع در حال احداث است، شامل ۱۱ بلوک می‌شود که راهبری آن را واحد فنی و اجرایی سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان برعهده دارد.

کد خبر 720248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.