اهتمام شورای شهر در به سرانجام رساندن دانشنامه شهر سنندج است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی اعضای این دوره از شورای شهر سنندج، به سرانجام رساندن دانشنامه این شهر بوده که تمام همت ما نیز به انجام این امر اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سیف‌الله رضایی امروز _دوشنبه بیست‌وپنجم دی_ در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر که در راستای پیگیری به سرانجام رساندن دانشنامه شهر سنندج و بوستان موسیقی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: یکی از افتخارات شهر سنندج فرهنگی بودن آن است که اعضای این دوره از شورای شهر درصدد بوده بر اساس رسالت خود دانشنامه شهر سنندج را به سرانجام برساند.

وی افزود: طی ادوار گذشته برای به ثمر رسیدن دانشنامه شهر سنندج پیگیری‌هایی صورت گرفته است اما به سرانجام لازم نرسیده که اعضای این دوره از شورای شهر با توجه به ضرورت این امر، وظیفه خود می‌داند برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذاری نکند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج تصریح کرد: شهر سنندج ضرورت دارد که در راستای حفظ و انتقال هویت فرهنگی، تاریخی، هنری، ادبی و موسیقیایی خود به نسل‌های آینده، دانشنامه شهر خود را داشته باشد.

رضایی زیربنای توسعه هر شهر را توجه به فرهنگ آن جامعه دانست و گفت: فرهنگ باز تولید آثار فاخر گذشتگان و مایه توسعه هر شهر است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: منتخبان و معتمدان مردم در این پارلمان محلی، پذیرای هر نوع همکاری و ارائه طرح‌های فرهنگی از سوی اهالی فرهنگ و صاحب‌نظران امر هستند و تا به ثمر نشستن این مهم، تمام توان خود را به‌کار خواهند گرفت.

کد خبر 720243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.