عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ دی‌

در این بسته خبری از متمم بودجه امسال شهرداری تهران در چه بخش‌هایی هزینه می‌شود تا شهرک ضایعات فروشان در خرم‌آباد احداث می‌شود و تشکیل ۱۰ کمیته اصلی در ستاد تسهیلات سفر شهرکرد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

متمم بودجه امسال شهرداری تهران در چه بخش‌هایی هزینه می‌شود

میثم مظفر، رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بودجه مصوب سال جاری شهرداری ۷۵ هزار و ۹۹۰ میلیارد تومان بود که در لایحه متمم بودجه، درخواست افزایش آن به ۱۰۷ هزار میلیارد تومان مطرح شده است، پروژه‌هایی که قرار است با این متمم بودجه تکمیل شود را تشریح کرد.

درجه شهرداری الشتر سلسله ارتقا یافت

محمد شریفی مقدم، شهردار الشتر (مرکز شهرستان سلسله) گفت: درجه این شهرداری با دستور احمد وحیدی وزیر کشور از هفت به هشت ارتقا یافت و به استاندار لرستان ابلاغ شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ دی‌

یزدی‌ها شکایت از ناوگان حمل‌ونقل بار و مسافر را به واحد بازرسی اطلاع دهند

احمد نادری نسب، معاون برنامه‌ریزی و نظارت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با بیان اینکه مردم شکایات خود از این مجموعه را به واحد بازرسی اطلاع دهند، گفت: مهمترین اقدامات این بخش برنامه‌ریزی، بازرسی و نظارت بر تمام اتوبوس‌ها، مینی‌بوس‌ها، تاکسی‌ها، سرویس مدارس و ناوگان حمل بار درون شهری است.

۲۰۰ قلاده سگ بدون صاحب در میاندوآب زنده‌گیری شد

بابک محمدزاده، شهردار میاندوآب با اشاره به آغاز طرح جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب این شهر گفت: طی یک ماه گذشته، ۲۰۰ قلاده سگ از سطح شهر جمع‌آوری و به کمپ نگهداری این حیوانات تحویل داده شده است.

تشکیل ۱۰ کمیته اصلی در ستاد تسهیلات سفر شهرکرد

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد گفت: در ستاد تسهیلات سفر شهر ۱۰ کمیته اصلی در شهرداری تشکیل و شرح وظایف و فعالیت‌های آن‌ها ابلاغ شده است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ دی‌

لایحه تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۳ شهرداری تبریز تقدیم شورای شهر شد

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در یکصد و شصت و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر، لایحه تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۳ شهرداری تبریز را تقدیم شورا کرد.

اعلام جزئیات لایحه متمم بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران

میثم مظفر، رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به جزئیات لایحه متمم بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: بودجه مصوب سال جاری ۷۵ هزار و ۹۹۰ میلیارد تومان بود که شهرداری در لایحه متمم بودجه، درخواست افزایش آن را به ۱۰۷ هزار میلیارد تومان معادل ۴۱ درصد و با افزایش ۳۱ هزار میلیارد تومان مطرح کرد.

انتقاد چمران از نمای شیشه‌ای ساختمان وزارت نیرو و برخی بانک‌ها

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساختمان وزارت نیرو با اینکه مدام شعار «لامپ اضافی خاموش» می‌دهد، با بکارگیری نمای شیشه‌ای برق اضافی مصرف می‌کند.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ دی‌

شهرک ضایعات فروشان در خرم‌آباد احداث می‌شود

رضا ماجدی، مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری خرم‌آباد یک سرمایه‌گذار برای ساخت شهرک ضایعات فروشان پای کار است و با رفع مشکل تغییر کاربری ساخت آن انجام می‌شود.

کد خبر 720238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.