فوت ۲ سرنشین سواری مزدا در تصادف جاده کیاشهر به آستانه‌ اشرفیه

رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: بر اثر برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری مزدا با تیر برق در جاده کیاشهر به آستانه‌اشرفیه راننده و سرنشین ۲۲ و ۳۱ ساله در بیمارستان فوت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ جاور صفاری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه تصادف در جاده کیاشهر به آستانه اشرفیه انتهای محله پرکاپشت، مأموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه و بررسی‌های انجام شده مشخص شد، یک دستگاه سواری مزدا ۳ که از محور کیاشهر به سمت آستانه اشرفیه در حال تردد بود، منحرف شده و با تیر برق حاشیه جاده برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه در این حادثه راننده و سرنشین خودرو به‌شدت مجروح و توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند، خاطرنشان کرد: بر اثر تصادف شدید راننده و سرنشین ۲۲ و ۳۱ ساله در بیمارستان فوت کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان علت وقوع این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه راننده سواری مزدا اعلام کردند، تصریح کرد: رانندگان هنگام رانندگی با سرعت مطمئن حرکت کنند؛ هرگز نباید کمبود وقت را با سرعت غیرمجاز جبران کرد تا در سایه رعایت مقررات شاهد انجام سفرهای امن در سطح استان گیلان باشیم.

کد خبر 720230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.