کمربندها را ببندیم و آنچه در توان داریم برای شهر بگذاریم

سرپرست شهرداری کرمان با اشاره به اینکه حوزه خدمات‌رسانی در شهر و شهرداری قائل به شخص نیست، گفت: باید کمربندها را ببندیم و آنچه در توان داریم برای شهر بگذاریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محسن تویسرکانی امروز _دوشنبه بیست‌وپنجم دی_ در جمع اعضای شورای معاونان و شورای اسلامی شهر اظهار کرد: خدا را شاکر هستم که در این جمع قرار گرفتم و به چنین جایگاهی که خدمت بی‌واسطه و شبانه‌روزی به همشهریان عزیز کرمان است، مفتخر شدم.

وی پذیرش این مسئولیت را به فال نیک گرفت و افزود: این توفیق نصیب هر کسی نمی‌شود و امیدوارم آن‌طور که مورد رضایت حق هست، انجام وظیفه کنیم.

سرپرست شهرداری کرمان ادامه داد: ان‌شاءالله بنده به عنوان یار دوازدهم پارلمان محلی شورای شهر در خدمت خانواده بزرگ شهرداری باشیم و با هم خدمتگزار واقعی مردم شهر کرمان به عنوان پایتخت مقاومت باشیم.

وی با بیان اینکه خانواده ما شهرداری و مردم فهیم و خوب شهر کرمان و خانه ما شهر کرمان است، تصریح کرد: پایان دوره باید گویای عملکرد ما باشد و اگر مطالبی را بگوییم اما خدای ناکرده در پایان دوره نتوانیم از آن دفاع کنیم، وجهه خوبی ندارد.

تویسرکانی ادامه داد: اعتقادم این است که حوزه خدمات‌رسانی در شهر و شهرداری قائل به شخص نیست و هر شهردار هر چقدر هم توانمند باشد، بدون تعامل و همکاری بدنه میانی و پایین‌دستی به‌طور قطع به مراد خود نخواهد رسید و بدون تعامل توفیقی نخواهد داشت.

وی خطاب به اعضای شورای معاونان، با بیان اینکه باید کمربندها را ببندیم و آنچه در توان داریم برای شهر بگذاریم، گفت: حال که در این صحنه قدم گذاشتیم، باید نگاه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت داشته باشیم و به‌طور قطع این اتفاق با حضور شما بزرگواران اتفاق می‌افتد.

سرپرست شهرداری کرمان ادامه داد: دوستان کارهای خوبی کردند و در نشست‌ها و جلساتی که با بدنه مدیریتی برای به‌دست آوردن معیارها داشتم، اتفاقات خوبی رقم خورده است و باید با همدلی این سرعت را افزایش دهیم.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر پای کار هستند و من قدردان این اعتماد هستم؛ ان‌شاءالله با همدلی و همراهی و به‌کارگیری بازوان مضاعف شهرداری و استفاده از ظرفیت‌های استان کرمان و پتانسیل‌های متعدد و خوب کرمان که در استان‌های دیگر مشاهده نمی‌شود، در راستای اعتلای اهدافمان حرکت کنیم و نام شهر کرمان را بلندآوازه کنیم و عملکرد مؤثری را برای خدمت به مردم داشته باشیم.

تویسرکانی با قدردانی از زحمات سعید شعرباف خاطرنشان کرد: توانمندی‌های ایشان منحصربه‌فرد است و اشرافی که در این مدت به موضوعات پیدا کردند، می‌تواند کارگشای مسائل باشد و راهکارهایی که ارائه می‌دهند می‌تواند مؤثر باشد.

کد خبر 720170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.