گلزار شهدای قزوین نیازمند اصلاح و بازپیرایی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: گلزار شهدای قزوین به عنوان یک جاذبه و مرکز ثقل فرهنگی چه به لحاظ رفاهی، ابنیه و چه از نظر فضاهای فرهنگی و دسترسی‌ها نیاز به اصلاح و بازپیرایی دارد.

سمیه اسمعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: گلزار شهدای قزوین به عنوان یک جاذبه و مرکز ثقل فرهنگی چه از لحاظ رفاهی، ابنیه و چه فضاهای فرهنگی و دسترسی‌ها نیاز به اصلاح و بازپیرایی دارد.

وی افزود: کسی که برای نخستین‌بار به گلزار شهدای شهر قزوین بیاید، با هیچ راهنما یا المانی برای معرفی شهدای شاخص قزوین مواجه نخواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه طرح جامع گلزار شهدا از ۱۴ ماه پیش در دستور کار قرار گرفت، خاطرنشان کرد: در این طرح کاربری‌های مورد نیاز از جمله فضای تجمعی، پارک موضوعی، مقبره خانواده شهدا، موزه شهدا، فضای سبز، حسینیه روباز، آمفی‌تئاتر، غرفه‌های فرهنگی و سایر کاربری‌ها در نظر گرفته شده است.

اسمعیلی با اشاره به ضرورت حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین از دستگاه متبوع برای ساماندهی و توسعه گلزار شهدای قزوین ادامه داد: لازم است با حمایت مدیریت شهری و سایر دستگاه‌های استانی اعتبارات ملی این طرح محقق شود.

کد خبر 720161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.