ساخت واحدهای مسکونی در استان بوشهر تسریع شده است

استاندار بوشهر از واگذاری اراضی مسکونی در قالب جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در شهرهای استان تا هفته آینده خبر داد و گفت: همکاری بانک‌ها در ساخت واحدهای مسکونی تسریع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد محمدی‌زاده در نشست شورای مسکن استان بوشهر با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات ۱۱ اسفند دشمنان با همه ابزارهای رسانه‌ای برای ناامید کردن مردم وارد صحنه شده‌اند، اظهار کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد مردم هر گاه از ناحیه دشمنان احساس خطر کنند فعال‌تر از گذشته وارد صحنه می‌شوند و بدون شک در انتخابات پیش‌رو مردم بار دیگر دشمنان را در اهداف خود ناکام می‌گذارند.

وی با تاکید بر توجه به مطالبات مردم و افزایش رضایت‌مندی آنها، افزود: انتخابات ۱۱ اسفند از مقاطع مهم و سرنوشت‌ساز جامعه اسلامی محسوب می‌شود و باید امید و امیدواری در جامعه بیش از پیش تزریق شود.

استاندار بوشهر با تأکید بر تسریع در خدمات‌رسانی به مردم در برنامه‌ها و طرح‌های مختلف، خاطرنشان کرد: هرکس در ایجاد ناامیدی مردم فعالیت دارد در مسیر اهداف دشمنان حرکت می‌کند و در خاکریز آنها است.

محمدی‌زاده ضمن قدردانی از تلاش دستگاه‌های اجرایی در تحقق اهداف تدوین شده در حوزه‌های نهضت ملی مسکن، اضافه کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی طرح‌های مهمی در حوزه‌های مختلف عمرانی، زیرساختی و مسکن افتتاح و اجرایی می‌شود.

وی ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت بانک‌های عامل در عرصه نهضت ملی مسکن، تاکید کرد: از مدیر عامل بانک‌های ملت، تجارت و مسکن در پرداخت تسهیلات بهترین عملکرد را داشته‌اند قدردانی می‌کنم.

استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در واگذاری اراضی به جامعه هدف برای ساخت مسکن، تاکید کرد: واگذاری زمین مسکونی در قالب جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در شهرهای استان تا هفته آینده انجام می‌شود.

محمدی‌زاده اضافه کرد: عملیات آماده سازی و واگذاری زمین در قالب نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت در شهرهای استان بوشهر تسریع شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در طرح خود مالکی پرداخت تسهیلات بانکی باید تسریع شود، گفت: تا هفته آینده باید انعقاد قرارداد بانک‌ها با مجریان طرح‌های خود مالکی در پرداخت تسهیلات برای ساخت واحدهای جدید مسکونی در شهرهای استان بوشهر محقق شود.

محمدی‌زاده با قدردانی از مجریان ساخت مسکن روستایی در شهرستان جم به لحاظ عملکرد مطلوب، افزود: پرونده‌های ساخت مسکن روستایی برای پرداخت تسهیلات به بانک‌های عامل تحویل و زمینه پرداخت وام تسریع شود.

منبع: مهر

کد خبر 720137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.