تشکیل ۱۰ کمیته اصلی در ستاد تسهیلات سفر

شهردار شهرکرد گفت: در ستاد تسهیلات سفر شهر ۱۰ کمیته اصلی در شهرداری تشکیل و شرح وظایف و فعالیت‌های آن‌ها ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهردار شهرکرد، محمدحسین واحدیان در نخستین نشست ستاد تسهیلات سفر اظهار کرد: در این ستاد ۱۰ کمیته اصلی در شهرداری تشکیل و شرح وظایف و فعالیت‌های آن‌ها ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه متفاوت جلوه دادن شهر در آغاز سال جدید کمترین توقع مردم است که مجموعه مدیریت شهری باید این انتظارات را برآورده کند، افزود: برنامه‌ها و پروژه‌ها باید برای سال جدید متفاوت با سنوات قبل باشد که مردم شاهد تحول در شهر باشند.

واحدیان با بیان اینکه در ستاد تسهیلات سفر شهرکرد اقدامات بسیاری پیش‌بینی شده است، ادامه داد: زیباسازی میادین و معابر، رنگ‌آمیزی جداول، ایستگاه‌های اتوبوس، پل‌های عابر پیاده، مبلمان شهری، گل‌آرایی سطح شهر، پاکسازی سطح شهر، لکه‌گیری آسفالت، خط کشی معابر، نصب علائم ترافیکی، نصب مبلمان شهری جدید، نصب المان‌های نوری، بهسازی سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها، نقاشی‌های دیواری، اجرای برنامه‌های فرهنگی متناسب با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در قالب فعالیت‌های ستاد تسهیلات سفر شهر انجام می‌شود.

وی بر تشدید طرح جمع‌آوری متکدیان توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری تاکید کرد و گفت: این طرح به ویژه در ایام نوروز تأثیر قابل توجهی در ساماندهی سیما و منظر شهری خواهد داشت.

شهردار شهرکرد با بیان ضرورت ساماندهی دست‌فروشان و ایجاد نظم و امنیت و آرامش برای شهروندان و کسبه در ایام نوروز اظهار کرد: محدوده زمانی و مکانی فعالیت برای دست‌فروشان مشخص شود تا مکان‌هایی را که جاذبه‌های لازم را به منظور فعالیت دست‌فروشان دارد، در اختیار آنان قرار داده شود.

وی ادامه داد: در سال جاری نوروز با ماه مبارک رمضان تقارن دارد و برای اینکه فضای شهر آماده استقبال از نوروز و ماه رمضان باشد المان‌های ویژه‌ای در سطح شهر نصب و آذین‌بندی متفاوتی در سطح شهر انجام خواهد شد.

واحدیان گفت: آراستگی و نظافت شهر باید به گونه‌ای انجام شود تا شهروندان هر روز صبح شاهد شهری تمیز و با طراوت باشند و کمک کنند تا نازیبایی‌ها و آلودگی‌های سطح شهر پاک‌سازی شود.

کد خبر 720136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.