مسئولان برگزاری انتخابات از جانبداری پرهیز کنند

فرماندار کرمان گفت: مسئولان برگزاری انتخابات در شهرستان کرمان در تمام سطوح از هرگونه جانبداری از افراد و گروه‌های خاص جداً پرهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، علی بابایی در جلسه ستاد انتخابات شهرستان کرمان با حضور مسئولین کمیته‌ها بر لزوم تسریع در امور مربوط به برگزاری انتخابات طبق برنامه زمان‌بندی وزارت کشور تأکید کرد.

وی از تشکیل به‌موقع جلسات کمیته‌ها قدردانی و اظهار کرد: اصل مهم در اجرا و برگزاری انتخابات، امانتداری و صیانت از رأی مردم و بی‌طرفی کامل با رعایت کامل قانون در روند برگزاری انتخابات است.

فرماندار کرمان افزود: مسئولان برگزاری انتخابات در شهرستان کرمان در تمام سطوح از هرگونه جانبداری از افراد و گروه‌های خاص جداً پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: باتوجه به اصلاح برخی مواد قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، اجرای کامل و صحیح قانون انتخابات و تسلط کامل بر قوانین از سوی مجریان انتخابات ضروری است و در این راستا لازم است آموزش عوامل برگزار کننده انتخابات و بازخوانی قوانین انتخابات مدنظر قرار گیرد.

بابایی تاکید کرد: مهمترین وظیفه ما برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با حضور تمام اقشار و گروه‌های مردم با هر سلیقه و دیدگاه است؛ با توجه به نزدیک بودن زمان انتخابات، شعب برگزاری انتخابات به لحاظ امکانات زیرساختی لازم بررسی شود و نقاط ضعف احتمالی نیز برطرف خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مجریان برگزاری انتخابات باید افرادی با تجربه، امین و از اقشار مختلف مردم انتخاب شوند تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با کمترین حواشی احتمالی باشیم.

کد خبر 720133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.