استعفای شهردار کرمان پذیرفته شد

استعفای سعید شعرباف از شهرداری کرمان با هفت رأی موافق و چهار رأی ممتنع از سوی شورای اسلامی شهر کرمان پذیرفته شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، یکصدوسی‌ویکمین نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان امروز _دوشنبه بیست‌وپنجم دی_ با حضور اعضا و سعید شعرباف برگزار شد.

در این جلسه پس از قرائت متن استعفا، سعید شعرباف با تشکر از مردم عزیز کرمان که در این دوسال و سه ماه پذیرای وی و تیم او در مدیریت شهری بودند، اظهار کرد: مردم نجیب و دوست‌داشتنی و فراموش‌نشدنی کرمان که اگر عمری بود و امکانی باشد، قطعاً حضور در میان آن‌ها را بر خیلی از مناصب و پست‌ها ترجیح می‌دهم.

وی افزود: تقریباً هرچه که بود، به صراحت در متن استعفا نوشتم، ما در آستانه سال ۱۴۰۳ با حجم وسیعی از اقدامات و پروژه‌ها هستیم که ان‌شاءالله با همدلی اکثریت شورا و شهرداری در ادامه روند قبلی روی زمین خواهد نشست و این اتفاق تحولی با سرعت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

شعرباف ادامه داد: از اعضای شورای شهر بابت اعتمادی که داشتند و فرد غیرکرمانی در کرمان حضور پیدا کرد و شاید از این جهت نگاه متفاوتی به این انتخاب بود، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه امیدوارم هر چه به صلاح شورا و خیر مردم است، اتفاق بیفتد، گفت: هیچ قاعده‌ای مهم‌تر از مردم نیست و هیچ خیری هم مهم‌تر از آن نیست و ان‌شاءالله شرمنده مردم کرمان نباشیم.

در ادامه، موضوع استعفای سعید شعرباف از شهرداری کرمان به رأی گذاشته شد که با هفت رأی موافق و چهار رأی ممتنع از سوی شورای اسلامی شهر کرمان پذیرفته شد.

کد خبر 720128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.