عبور و مرور در معابر اصلی شهر جریان دارد/ بازگشایی معابر محلات پنج‌گانه اردبیل + فیلم

شهردار اردبیل گفت: عملیات برف‌روبی و بازگشایی معابر اردبیل ادامه داشته است و از شهروندان عزیز انتظار داریم در جهت همکاری با نیروهای خدمات شهری، خودروهای خود را در حاشیه معابر فرعی و کوچه‌ها متوقف نکنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمود صفری صبح امروز _دوشنبه بیست‌وپنجم دی_ در بازدید از عملیات برف‌روبی در سطح شهر اظهار کرد: با شروع نزولات آسمانی و رحمت الهی از بعدازظهر شنبه شاهد بارش برف هستیم که شور، شوق و شادی ستودنی در بین مردم به‌وجود آورده است و از همان ساعت‌های اولیه بارش نیروهای خدمات شهری پای کار آمدند و تا ساعت ۲۴ مشغول برف‌روبی بودند.

وی افزود: گروه‌های خدمات شهری شهرداری شامل ۱۹۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات و حدود ۸۰۰ نفر نیروی انسانی با آغاز بارش در چند روز متوالی از ساعات اولیه صبح تا بامداد در حال برف‌روبی و بازگشایی معابر با اولویت مسیرها و خیابان‌های اصلی هستند.

شهردار اردبیل بیان کرد: در حال حاضر خیابان‌های اصلی بازگشایی شده است و رفت و آمد در آن‌ها جریان دارد، اما از مردم انتظار می‌رود همچنان صبر و حوصله به خرج دهند.

محمود صفری با اشاره به اینکه به‌زودی این شرایط را پشت سر می‌گذاریم و از حالت بحران خارج می‌شویم، اضافه کرد: اکنون وضعیت قرمز است و همه مدرسه‌ها و اداره‌ها تعطیل هستند و بر این اساس از مردم درخواست می‌شود از رفت‌وآمدهای غیرضروری خودداری کنند.

وی همچنین افزود: عملیات برف‌روبی معابر تداوم داشته است و از شهروندان می‌خواهیم به منظور پاک‌سازی بهتر معابر شهر از پارک خودروها در حاشیه خیابان‌ها خودداری کنند.

کد خبر 720121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.