آماده‌باش ۴۵ پایگاه هلال‌احمر اصفهان در روزهای برفی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با بیان اینکه با توجه به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد برای استان اصفهان ۴۵ پایگاه هلال‌احمر در حالت آماده‌باش است، گفت: شهروندان در صورت بروز هر گونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد و پیش‌بینی بارش برف برای استان اصفهان، ۴۵ پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده‌باش هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای این جمعیت در سراسر استان به منظور ارائه خدمات به شهروندان در حالت آماده‌باش قرار دارند، افزود: ۲۰۰ نیروی نجاتگر آموزش دیده در پایگاه‌های امداد و نجات مذکور مستقر هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان تصریح کرد: تمام تیم‌های امداد و نجات این جمعیت آمادگی امدادرسانی به در راه ماندگان و اسکان اضطراری آنها و مقابله با تمام حوادث احتمالی را دارند.

متقی با تاکید بر لزوم توجه به هشدارهای هواشناسی ادامه داد: پرهیز از سفرهای غیرضروری و همراه داشتن زنجیر چرخ با توجه به شرایط جوی مذکور توصیه می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم آگاهی شهروندان از شماره‌های سه رقمی امداد و نجات گفت: شهروندان از پر بودن باک خودروها و همراه داشتن زنجیر چرخ، پتو و مواد غذایی خشک اطمینان حاصل کنند و در صورت بروز هر گونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

کد خبر 720118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.