پلیس در خط مقدم تأمین امنیت جامعه است

فرمانده انتظامی استان در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: پلیس همواره در خط مقدم تأمین امنیت جامعه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان‌، سردار هادی رفیعی کیا در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان شازند، اظهار کرد: اساسی‌ترین وظیفه پلیس حفظ امنیت در جامعه است و فرماندهی انتظامی همواره مولد امنیت پایدار در جامعه به شمار می‌رود.

وی افزود: این امنیت به کمک تلاش‌های بی وقفه و ایثارگری‌های شبانه روزی کارکنان انتظامی به دست آمده و همگان باید همواره قدردان این نعمت ارزشمند الهی باشیم.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: مجموعه انتظامی همواره با تلاشی خستگی ناپذیر و شبانه روزی از هیچ کوششی در عرصه خدمت رسانی به مردم و ارتقا امنیت اجتماعی آنان دریغ نکرده است.

وی با تأکید بر ضرورت مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت اجتماعی، افزود: در حوزه تعاملی پلیس و مردم، نظم و امنیت مطلوب و پایدار بدون مشارکت جدی و مسئولیت پذیری آحاد جامعه، محقق نخواهد شد و این مهم جز با تلاش و اقدامات مجموعه فراجا و تعامل سایر دستگاه‌های مرتبط میسر نمی‌شود.

سردار رفیعی کیا با اعلام آمادگی پلیس استان برای همکاری سازنده برای ایجاد آرامش و امنیت در جامعه، گفت: امنیت مقوله‌ای بسیار پیچیده و مهم است که برقراری آن تنها از عهده یک سازمان بر نمی‌آید، بنابراین همه وظیفه دارند در این زمینه مشارکت کرده و افزایش احساس امنیت اجتماعی در گرو تعامل و هم افزایی بین مردم و دستگاه‌های دولتی است.

حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند هم در سخنانی به نقش مؤثر نیروی‌های انتظامی در امنیت جامعه پرداخت و گفت: اقتدار براساس معیارهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) داشتن عزت مجموعه انتظامی در سایه امانتداری، درستکاری، تقوا، اخلاق و ایمان و رأفت اسلامی یک ضرورت برای پلیس است و هیچ منافاتی با اقتدار ندارد.

به گزارش ایمنا، در این آئین از زحمات سرهنگ عبدالرضا جودکی فرمانده سابق انتظامی شهرستان شازند قدردانی و سرهنگ محمد رضایی به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی شد.

کد خبر 720064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.