تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای بازسازی و تکمیل استخر شاهد گلپایگان

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ۲۰ میلیارد تومان برای بازسازی و تکمیل استخر شاهد گلپایگان تخصیص یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جواد محمدی امروز- یکشنبه بیست و چهارم دی‌- در بازدید از استخر شاهد گلپایگان اظهار کرد: استخر شاهد گلپایگان به دلیل نیاز به تعمیرات شش سال تعطیل بود که با خرد جمعی و همت عالی استان و شهرستان و پیگیری فرماندار و نماینده مردم گلپایگان در مجلس و همراهی دستگاه‌های اجرایی و همت ویژه خیران کار بهسازی و تکمیل آن در دست اجرا است.

وی افزود: اکنون بازسازی سقف به روش اصولی و با تأیید نظام مهندسی شهرستان انجام شده است و موتورخانه و تأسیسات استخر به زودی تکمیل است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه بازسازی استخر از اولویت اداره کل ورزش استان اصفهان بود که در سفر رئیس جمهور به استان اصفهان اعتبار برای آن مصوب شد.

محمدی ادامه داد: با پیگیری استاندار اصفهان و مدیریت ورزش و جوانان استان مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ردیف‌های وزارت نفت، و ۱۰ میلیارد تومان از محل ردیف مسئولیت‌های اجتماعی سازمان انرژی اتمی مُصوب شده است که جذب و تخصیص آنها در حال انجام است.

محمدی گفت: امید می‌رود مراحل تکمیل بازسازی استخر شاهد در کوتاه‌ترین و سریع‌ترین زمان ممکن به انجام می‌رسد و به مردم شهرستان تقدیم می‌کنیم.

وی از تشکیل شورای عالی جوانان در استان خبر داد و افزود: طی ۲۰ ماه گذشته ۱۰ جلسه ساماندهی امور جوانان به ریاست استاندار اصفهان تشکیل شده است که جذب تسهیلات ازدواج از نتایج این جلسات بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: طی یکسال گذشته از سوی اداره کل ورزش و جوانان ۳۰۰ پروانه تأسیس سازمان‌های مردم نهاد صادر شده است.

محمدی با اشاره به روند تکمیل پروژه زورخانه ورزشی شهر گوگد پس از ۲۰ سال، گفت: اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: یک میلیارد تومان اعتبار ملی و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار استانی برای پروژه زورخانه تخصیص یافته است که در صورت جذب کامل این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 720042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.