زمینه فعالیت بیشتر خیران در مازندران فراهم می‌شود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: دولت زمینه فعالیت بیشتر خیران را در استان مازندران فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، قاسم عزیززاده گرجی عصر امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم دی_ در سفر استانی استاندار مازندران به شهرستان میاندورود در رزمایش مواسات و همدلی، گام گرفتن در مسیر کار خیرخواهانه و یاری رساندن به نیازمندان را توفیق الهی دانست و گفت: توفیق کمک به نیازمندان، لطف خدواند در حق بندگان است.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: البته خدواند متعال در جای خود نیازمندی‌های یک نیازمند را حل می‌کند اما ما وقتی در آن شرایط قرار گرفتیم، باید ببینیم در مواجهه با آنچه اقدامی انجام می‌دهیم، آیا از درخواست‌های یک نیازمند خسته می‌شویم و یا قدر این موقعیت و نعمت را می‌دانیم؟

عزیز زاده گرجی به کمیته حضرت امام (ره) اشاره کرد و با بیان اینکه این کمیته منشأ خیر و برکت در جمهوری اسلامی به شمار می‌رود، ادامه داد: سابقه درخشان کمیته امداد امام خمینی (ره) بر کسی پوشیده نیست، افراد تحت پوشش این نهاد خدمات‌رسان چشم امیدشان به حمایت‌های این کمیته است.

وی همچنین افزود: کمیته امداد امام (ره) از جمله مجموعه‌هایی است که عملکرد آن در بین نیازمندان ملموس ومشهود است.

عزیز زاده گرجی به مردمی‌سازی کارها بنا به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: هر جا اراده مردم پای کار آمد موفقیت نیز حاصل شد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم بر مردمی‌سازی امور تاکید دارد، افزود: حضور مردم در میدان، پایه‌های نظام را مستحکم‌تر کرده و کار هم برای مسئولان سهل‌تر می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: کمک به دیگران رضایتمندی، آرامش وخشنودی را به همراه دارد.

عزیززاده گرجی به فعالیت‌های کمیته امداد مازندران در جهت توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش این نهاد خدمات‌رسان اشاره کرد و افزود: باید زمینه کمک خیران را در استان به خوبی فراهم کرده و حمایت ما نیز به کمیته امداد در جهت سرعت‌بخشی در خدمات‌رسانی به نیازمندان افزون‌تر شود.

کد خبر 720031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.