عامل ناامنی یکی از محلات اصفهان دستگیر شد

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک شرور قداره‌کش که با اقدامات شرارت‌آمیز خود باعث سلب آسایش ساکنان یکی از محلات شده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ مسعود طریفی اظهار کرد: در پی وصول گزارش‌هایی مبنی بر اینکه یک شرور قداره‌کش با اقدامات شرارت‌آمیز خود باعث سلب آسایش و آرامش ساکنان یکی از محلات شهر اصفهان شده بود موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش‌ها، سوابق متهم مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مشخص شد وی دارای چندین فقره سابقه کیفری و در حال حاضر نیز تحت تعقیب مراجع قضائی از جمله شعبه هشت اجرای احکام کیفری شهرستان اصفهان و شعبه یک اجرای احکام کیفری شهرستان خمینی‌شهر است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: با اطلاعات به دست آمده دستگیری این فرد شرور در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات پلیس اصفهان قرار گرفت و مأموران پس از رصد هوشمندانه و اقدامات تخصصی از حضور متهم در منزل خود مطلع و بلافاصله با اخذ مجوز از مرجع قضائی وارد محل شدند و در حالی که وی برای نجات از دست مأموران در انباری منزل خود مخفی شده بود، او را دستگیر کردند و به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی دادند.

کد خبر 720002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.