نقش مهم دولت سیزدهم در افزایش مشارکت/ شکست دشمن در ناامیدسازی مردم ایران

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی دولت سیزدهم در پیگیری مطالبات مردم و تأثیر آن در انتخابات پیش رو گفت: حضور میدانی رئیس‌جمهور بین مردم و پیگیری رفع مشکلات تأثیر بسزایی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو خواهد داشت.

سردار محمداسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات به چندین عامل بستگی دارد. یکی از آن عوامل به مسائلی برمی‌گردد که مردم با آن درگیر هستند مثل مباحث اقتصادی و امنیتی که در جامعه بسیار اثرگذار بوده و به همین دلیل در حضور، وحدت و یکپارچگی مردم در انتخابات نیز نقش‌آفرین است.

وی با اشاره به آرامش و امنیتی که در کشور حاکم است و درگیری در کشورهای منطقه افزود: رابطه مسئولان با مردم و اهمیت دادن به جایگاه مردم در نظام جمهوری اسلامی از دیگر عوامل مهم در افزایش وحدت است؛ هر چند در مباحث اقتصادی به دلیل افزایش قیمت برخی از اقلام مشکلاتی برای مردم به وجود آمده که آن هم باید بهبود پیدا کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی دولت سیزدهم در پیگیری مطالبات مردم و تأثیر آن در انتخابات پیش رو اذعان کرد: حضور میدانی رئیس‌جمهور بین مردم و شنیدن مشکلات آن‌ها از نزدیک و پیگیری رفع این مشکلات تأثیر بسزایی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو خواهد داشت.

وی تاکید کرد: با توجه به وضعیت حاکم بر منطقه، مردم فهیم ما نسبت به گذشته در مقابل دشمنان زخم خورده یکپارچه‌تر شده‌اند و با حضور گسترده خود در صحنه و پای صندوق‌های رأی نشان خواهند داد که تلاش‌های دشمن در راستای ناامید کردن آن‌ها بی‌نتیجه بوده است.

کوثری بر وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت: امیدواریم نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۹۸ درصد مشارکت بالایی را از نظر حضور مردم خواهیم داشت.

وی با اشاره به افزایش تعداد نامزدها نسبت به دوره‌های گذشته ابراز کرد: با توجه به اینکه هنوز نتیجه رسیدگی به اعتراضات برخی از نامزدهای رد صلاحیت شده مشخص نشده است، باید منتظر بود تا در آینده در خصوص وحدت اصولگرایان به جمع‌بندی برسیم.

کد خبر 719985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.