کشف ۲۰۱ میلیارد کالای احتکاری در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف سه انبار احتکار کالاهای اساسی، مواد غذایی و نخ مورد نیاز کارخانجات ریسندگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اشراف اطلاعاتی و هوشمندی بالای خود سه انبار احتکار کالاهای اساسی شامل، قند و شکر، برنج، روغن، لاستیک، روغن موتور و مواد غذایی و نخ مورد نیاز کارخانجات ریسندگی را کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای احتکاری مکشوفه در این انبارها را ۲۰۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص سه نفر دستگیر و پرونده برای رسیدگی قانونی به اداره تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در ۹ ماه سال جاری ۴۴ مورد احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز کشف و ۵۱ نفر نیز در این زمینه دستگیر شدند که ارزش مجموع کالاهای احتکاری کشف شده نیز بالغ بر ۲,۶۴۰ میلیارد ریال بودند.

سردار هاشمی‌فر با هشدار به افرادی که با احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم باعث بروز مشکلات و گرفتاری در زندگی مردم، افزایش تورم، نایاب شدن و گرانی کالاها شده جامعه را ملتهب می‌کنند، گفت: پلیس فعالیت‌های اقتصادی را به صورت دقیق رصد و با مجرمان و مفسدان اقتصادی قاطعانه برخورد می‌کند، شهروندان نیز اطلاعات و گزارش‌های خود در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی با این مجرمان در اسرع وقت صورت گیرد.

کد خبر 719982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.