برف‌روبی ۷۴۵ کیلومتر از محورهای استان کرمانشاه

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از برف‌روبی ۷۴۵ کیلومتر برف‌روبی در راه‌های اصلی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی امروز _یکشنبه بیست و چهارم دی_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته توسط سازمان هواشناسی بارش برف و باران در استان کرمانشاه تا فردا ادامه دارد.

وی با اشاره به آمادگی راهداران استان کرمانشاه، افزود: ۶۴ نیروی راهداری به همراه ۴۲ دستگاه ماشین آلات در شبانه روز گذشته مشغول فعالیت و خدمت رسانی بوده‌اند.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته ۷۴۵ کیلومتر باند برف‌روبی و ۳۰۵ تن عملیات شن و نمک‌پاشی صورت گرفته است.

کهریزی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۴۲ ساعت بارش باران و ۲۸ ساعت بارش برف گزارش شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه جاده‌های اورامانات کوهستانی و برف‌گیر است، ۵۳ مورد ریزش‌برداری انجام شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مردم باید سفر خود را در این ایام مدیریت کنند، راهداران ۴۰ دستگاه خودرو گرفتار در برف را رهاسازی کردند.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راه‌های روستایی، گفت: در مجموع ۱۳ در دو شهرستان سنقر و پاوه با ۱۰ نیروی راهداری و هشت دستگاه ماشین آلات پاکسازی شد و ۹۰ کیلومتر باند برف‌روبی و ۴۰ تن شن و نمک‌پاشی انجام شده است.

کهریزی اضافه کرد: هموطنان می‌توانند قبل از آغاز سفر خود با شماره گیری ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه تماس حاصل کرده و از وضعیت محورهای مواصلاتی اطلاع کسب کنند.

کد خبر 719972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.