۳۱۳۰ قاچاقچی مواد مخدر در قزوین دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری، سه هزار و ۱۳۰ نفر قاچاقچی، حمل‌کننده و توزیع‌ کننده مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

سردار سرتیپ‌دوم علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از دو تن و ۹۰۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل هزار و ۵۲۵ کیلو تریاک، ۱۲۰ کیلوگرم حشیش، ۱۴ کیلو شیشه، ۱۸ کیلوگرم هروئین، ۱۷۵ کیلو مرفین و ۸۱۳ کیلو سایر مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تعداد سه هزار و ۱۳۰ نفر قاچاقچی، حمل‌کننده و توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند. همچنین با اجرای طرح‌های امنیت محله محور و آرامش در شهر تعداد هزار و ۵۳۴ نفر معتاد از سطح شهر جمع آوری و به مراکز و کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی محلات آلوده بیش از ۱۷۵۶ طرح ارتقای امنیت اجتماعی در محلات، مناطق، اطراف مدارس و دانشگاه‌ها به مرحله اجرا درآمده است.

سردار ابراهیمی از توقیف ۹۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان خبر داد و خاطرنشان کرد: پلیس با توان عملیاتی بالا اجازه نخواهد داد هنجارشکنان و موادفروشان جوانان این مرز و بوم را آلوده کنند و از مردم درخواست می‌شود هرگونه موارد هنجارشکنی را به وسیله شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق

وی از کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بازدید از یک واحد تولیدی در شهرستان تاکستان خبر داد و گفت: در پی همکاری اطلاعاتی سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان و کسب خبر مبنی بر دپو مقدار قابل توجهی سوخت قاچاق در یکی از واحدهای تولیدی این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی به این واحد تولیدی اعزام و در بازرسی از آن ۸۰ هزار لیتر گازوئیل فاقد هرگونه مجوز از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوده و به صورت غیرقانونی در مخازن موجود در انبار شرکت دپو شده بود کشف کردند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی محموله کشف شده را حدود ۲۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، اضافه کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 719926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.