مردم فارس ۴۵۲ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از پرداخت ۴۵۲ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال صدقه توسط مردم نیکوکار استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا‬ از‬ فارس‬ و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس، یوسف علوی امروز _ یکشنبه بیست و چهارم دی _ با اشاره به کمک‌های ‏شایان توجه مردم خیر و نیکوکار استان به نیازمندان و مددجویان، اظهار کرد: ‏در هشت ماهه نخست سال جاری ۴۵۲ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال صدقه توسط مردم از طریق کمیته امداد و مراکز نیکوکاری به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه پرداخت صدقات در استان ۳۸ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است، افزود: در حال حاضر تعداد ۴۶۵ هزار و ۳۶۰ مشترک صندوق صدقات در استان وجود دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس اضافه کرد: در راستای اعتماد سازی و تسریع در دریافت امانات مردم در قالب صدقه پیشنهاد می‌شود از درگاه اینترنتی USSD و با شماره گیری #۰۷۱*۸۸۷۷* کمک‌های خود را پرداخت و با اعلام مبلغ و زمان مشخص، گزارش عملکرد دریافت کنند.

به گفته علوی، مراکز نیکوکاری استان نسبت به سال گذشته ۷۱ رشد داشته است که این امر بیانگر اعتماد و مشارکت بالای مردم در انجام کار خیر و همراهی این نهاد دارد.

کد خبر 719920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.