شهردار کرمان استعفای خود را به شورا تقدیم کرد

سعید شعرباف تبریزی شهردار کرمان در نامه‌ای استعفای خود را رسما به رئیس شورای شهر کرمان تقدیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، استعفانامه شهردار کرمان امروز _یکشنبه بیست و چهارم دی_ به علیرضا نادری رئیس شورای شهر کرمان ارائه شد.

شعرباف در نامه استعفای خود، به طور تلویحی، دلیل استعفا را همدلی و همراهی نداشتن کامل اعضای شورا و نگرانی از تحقق بودجه و برنامه‌هایش برای سال آینده دانسته است.

بخشی از نامه استعفای شعرباف با اشاره به اینکه تلاش وی در دو سال گذشته توجه به زیرساخت‌های اساسی و اولویت‌دار این شهر و جبران عقب ماندگی‌ها بوده، آمده است: در آستانه سال ۱۴۰۳ و با توجه به شرایط ویژه سال آینده، به لحاظ حجم پروژه‌ها و اقدامات زیرساختی و لزوم هماهنگی، همراهی و همدلی حداکثری میان اکثریت قاطع شورای شهر و تیم مستقر شهرداری که شرط اصلی موفقیت در خدمت رسانی و در نتیجه سربلندی نیروهای معتقد به گفتمان انقلاب اسلامی است و با توجه به شرایط فعلی حاکم در فضای تعامل میان اعضای شورای شهر و شهرداری، تصمیم گرفتم استعفای خود را تقدیم کنم.

وی در ادامه نامه فردی را نیز به نام آقای «تویسرکانی» به عنوان جایگزین پیشنهاد داده و تاکید کرده است: تنها سفارش و حجت شرعی اصلی بنده برای نگارش این استعفا که از نظر بنده شرط اصلی موفقیت مدیریت شهری در ادامه کار است این است که به هیچ وجه سرپرست موقت برای شهرداری انتخاب نشود و سرپرست همان شهردار آینده باشد که نظر بنده و حجت شرعی و مشورت تخصصی اینجانب استفاده از آقای تویسرکانی در جایگاه سرپرستی و در ادامه شهردار آینده است.

شهردار کرمان استعفای خود را به شورا تقدیم کرد

گفته می‌شود تویسرکانی از مدیران یکی از سازمان‌های نظارتی است که در حوزه مدیریت شهری سابقه فعالیت داشته است.

شعرباف تبریزی ۲۴ مهر سال ۱۴۰۰ با حکم وزیر کشور به‌عنوان شهردار کرمان منصوب شد؛ وی ششم شهریورماه همان سال با رأی اعضای شورا انتخاب شده بود.

طی روزهای اخیر در حالی برخی خبرهای غیررسمی مبنی بر استعفای شعرباف انتشار یافته که برخی صاحبنظران و رسانه‌ها از این استعفا در حالی که مدیریت شهری باید بودجه و لوایح سال آینده را تدوین کند و سال آینده، سال انتهایی این دوره از مدیریت شهری است، اظهار نگرانی کرده بودند.

کد خبر 719919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.