شهرداری اهواز موظف به جمع‌آوری آسیب‌دیدگان اجتماعی در شهر است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: شهرداری اهواز موظف به شناسایی و جمع‌آوری آسیب‌دیدگان اجتماعی در شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، صادق جعفری‌چگنی امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم دی_ در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای با اشاره به بازدید از مجتمع اردوگاهی و ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی کلان‌شهر اهواز اظهار کرد: یکی از مطالبات بحق مردم اهواز جمع‌آوری و ساماندهی افراد آسیب‌دیده اجتماعی در معابر شهر است، شهرداری اهواز باید این افراد را شناسایی کند و به مجتمع نگهداری از آسیب‌دیدگان اجتماعی تحویل دهد.

وی افزود: سازمان‌های متعددی در ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی مسئولیت دارند که اگر هرکدام از این دستگاه‌ها به‌درستی به وظایف خود عمل کنند، شاهد بازپروری و برگشت این افراد به زندگی سالم خواهیم بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی همچون بهزیستی و کمیته امداد برای حمایت و زیرپوشش قرار دادن آسیب‌دیدگان اجتماعی پای کار بیایند.

جعفری چگنی تاکید کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد و خیریه‌ها نیز ظرفیت‌های بسیار خوبی برای حمایت از این قشر جامعه هستند و در بازپروری این افراد می‌توانند اقدامات مؤثری انجام دهند.

وی اضافه کرد: دستگاه قضای استان در راستای نظارت بر حقوق عامه و حفظ حقوق شهروندی بر عملکرد دستگاه‌ها در این بخش نظارت دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: به‌زودی مجتمع «شوق زندگی» در استان راه‌اندازی خواهد شد که در این مجموعه به مسائل حقوقی افراد آسیب‌دیده و در معرض آسیب رسیدگی می‌شود.

کد خبر 719915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.