وعده پمپاژ تونل سوم پیگیری شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: وعده‌ای برای پمپاژ تونل سوم داده شده است که باید پیگیری شود، از امروز ۳۴ روز تا عملی شدن این اقدام فرصت است، بنابراین تاکید می‌شود خبر آن برای امیدآفرینی بیشتر اعلام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم دی_ در نطق میان دستور صدوهفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک حلول ماه رجب و تقدیر از صداوسیما بابت تشویق مردم به حضور در انتخابات اظهار کرد: مردم و جوانان پیگیر مطالبات خود هستند؛ طی ۴۰ سال پس از انقلاب اسلامی چند دوره گذشته و مدیرانی آمدند و رفتند، وضعیت اصفهان ما به اینجا رسیده و این مطالبات حق قانونی مردم است که باید دنبال شود، ضمن اینکه هوشیاری و بیداری مردم و حضور آنها در صحنه جای سپاسگزاری دارد.

وی افزود: نامزدهای نمایندگی این دوره مجلس با برنامه در صحنه حضور پیدا کنند و بدانند که کم و کسری‌ها در حق اصفهان را باید جبران کنند، جوانان نیز باید از ما مطالبه‌گری کنند و بگویند ما در این دوره از شورا و مجلس چه کرده‌ایم؟

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه نطق خود گفت: قول و قراری که برای پمپاژ تونل سوم دادند، لازم است پیگیری شود، از امروز ۳۴ روز تا عملی شدن این اقدام فرصت است، بنابراین تاکید می‌شود خبر آن برای امیدآفرینی بیشتر اعلام شود.

شریعتی ادامه داد: نیروی انسانی امتحانی را برای جذب نیرو در حفاظت فیزیکی داده‌اند، اما پاسخی به شرکت‌کنندگان داده نشده است، تکلیف کسانی که به این امتحان امید داشتند باید مشخص شود، زیرا لاینحل باقی مانده است.

وی اظهار کرد: در جلسات قبل سوال کردم برای تبدیل وضعیت ایثارگران چرا باید تعهد کارگری گرفته شود، جواب این بود که در اصفهان بیشترین تبدیل را داشتیم، اما به سوال اصلی بابت تعهد پاسخ داده نشد، در این راستا به‌صراحت باید مشخص شود که چرا این تعهد گرفته شده است و درخواست می‌کنم تکلیف آن مشخص شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن انتقاد از ورود نیروهای مأمور به شهرداری از سایر ادارات بیان کرد: می‌گویند چنین نبوده است، اما می‌توانم ثابت کنم که در چندین مورد نیروهای مأمور وارد سیستم شهرداری شده‌اند، در این خصوص حرف‌های خلاف واقع بیان شده است، باید گفته شود که این ورودها بر اساس تخصص بوده است یا مسائل دیگر دخیل بوده‌اند، در این زمینه باید به صورت شفاف پاسخ داده شود.

شریعتی در خصوص تحقیق و تفحص‌های انجام شده گفت: از پروژه شهید کشوری تحقیق و تفحص صورت گرفت و نتیجه هم ارائه شد، سوال این است که نتیجه کار پیگیری شد؟ پروژه‌ای با تخلف انجام، اما تبرئه می‌شود، مردم در این زمینه از ما مطالبه‌گری می‌کنند.

وی درباره اصلاح بودجه و کمربندی شمالی گفت: هنوز مسجل نشده است که این کمربند شمالی چقدر می‌تواند مشکلات ترافیک را حل کند، از سویی دیگر اگر پروژه کوه نخودی دنبال شود، می‌تواند بهتر از کوه صفه باشد، بنابراین می‌طلبد در بودجه ۱۴۰۳ به آن توجه شود، زیرا می‌تواند آورده خوبی برای شهر داشته باشد.

کد خبر 719886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.