قدرت‌های جهانی از انتشار انقلاب اسلامی هراس دارند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این مردم بودند که برای اجرای اسلام، نظام اسلامی را خواستار شدند به همین دلیل بسیاری از قدرت‌های جهانی از انتشار انقلاب اسلامی هراس دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، محمد کرمی امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم دی_ در نشست هم‌اندیشی با سازمان‌های مردم‌نهاد استان اظهار کرد: به معاونان استانداری و فرمانداران اختیارات صددرصد داده شده است تا به سرعت کارها را پیش ببرند و موانع را بر اساس شرایط بومی مقتضی حل کنند.

وی افزود: یکی از عوامل موفقیت در کارها مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف است که در این راستا سازمان‌های مردم‌نهاد نقش مؤثری دارند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: نظام اسلامی با مشارکت مردم شکل گرفت و این مردم بودند که برای اجرای اسلام، نظام اسلامی را خواستار شدند، به همین دلیل بسیاری از قدرت‌های جهانی از انتشار انقلاب اسلامی هراس دارند.

کرمی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران برای تحقق اهداف دین مبین اسلام تشکیل شد و هدف اسلام، اجرای فرمان الهی است.

وی تصریح کرد: روستاها باید به شدت توسعه پیدا کنند؛ چرا که تولید همواره از روستاها نشئت می‌گیرد و در این راستا مشارکت مردم در امر تولید بسیار مهم است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: چهار طرح اضطراری بزرگ برای تأمین آب روستاها در استان در حال اجراست که باید سرعت بیشتری پیدا کند.

کرمی افزود: در استان سیستان و بلوچستان باید ثروت تولید کنیم و از ظرفیت‌های موجود به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: همه باید در کنار هم و با هم‌افزایی و مشارکت در راستای پیشرفت منطقه کار کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر موضوع نوآوری اذعان کرد: لازمه پیشرفت استان نوآوری است، بنابراین از ایده‌ها و طرح‌های نو استفاده کنید.

کرمی افزود: استفاده از فناوری‌های الهی ضرورت دارد، همچنین قرآن به عنوان کلام الهی سرشار از علوم و فناوری‌های گوناگون است که باید با فراگیری دانش به نحو مطلوب از این علوم نهفته در این کتاب مقدس استفاده کنیم.

وی با اشاره بر نقش سمن‌ها در حل معضلات اجتماعی گفت: همه مسئولان موظف به همکاری با سمن‌ها در راستای رفع مشکلات اجتماعی هستند.

کد خبر 719882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.