برگزاری جشن پیروزی انقلاب در ۱۴۰ نقطه از جهان

مسئول کمیته بین‌الملل ستاد دهه فجر انقلاب گفت: سال جاری برای اولین بار در ۱۴۰ نقطه در سطح بین‌الملل با تمرکز بر موضوع مقاومت و فلسطین جشن پیروزی انقلاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جلسه کمیته بین‌الملل ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت امور خارجه، سازمان فرهنگ و ارتباطات، بسیج، صداوسیما، بعثه مقام معظم رهبری، کمیته حمایت از انقلاب مردم فلسطین در نهاد ریاست‌جمهوری، ستاد رسانه‌ای کشور و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

عبدالله سهرابی، مسئول کمیته بین‌الملل ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در این جلسه با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت ایرانیان مقیم خارج از کشور در برگزاری گرامیداشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: این کمیته، برنامه‌های متنوعی را برای ایرانیان خارج از کشور تدارک دیده است.

وی اظهار کرد: استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در بسترهای معنوی، ورزشی، فرهنگی، اقتصادی و علمی، هدف این کمیته برای پیوند هرچه نزدیک‌تر ایرانیان و هم‌وطنان خارج از کشور با انقلاب اسلامی و آئین دهه مبارک فجر است.

مسئول کمیته بین‌الملل ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: انسجام ایرانیان خارج از کشور و شبکه‌سازی از فجرباوران و فجریاوران انقلاب اسلامی با هدف فراهم‌سازی مشارکت حداکثری آن‌ها در مراسم و مناسبت‌ها به‌ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی از رویکردهای اجرایی کمیته است.

وی این دهه را یکی از فرصت‌های مهم برای برقراری ارتباط با ایرانیان خارج از کشور دانست و تصریح کرد: استفاده از ظرفیت ایرانیان خارج از کشور در برگزاری گرامیداشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

در ادامه هریک از اعضای حاضر در جلسه نظرات، پیشنهادها و برنامه‌های اجرایی دستگاه متبوع خود را بیان کردند.

کد خبر 719881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.