قم پایین‌ترین نرخ پارکینگ را در میان کلان‌شهرها دارد

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: کمترین نرخ پارکینگ در میان کلان‌شهرهای کشور مربوط به شهر قم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، علیرضا خلیلی امروز – یکشنبه بیست و چهارم دی - در جلسه سالانه شورای این سازمان با اعلام این موضوع که خدمت‌رسانی و ارائه خدمات مطلوب و افزایش کیفیت خدمت ارائه‌شده به شهروندان و زائرین اولویت اصلی این سازمان به‌حساب می‌آید، اظهار کرد: پیشنهاد تعرفه بهای خدمات سازمان ترافیک، برای سال آینده آماده‌شده که برای تصویب نهایی توسط نمایندگان مردم به شورای اسلامی شهر ارسال خواهد شد.

وی افزود: در خصوص میزان افزایش تعرفه‌ها، همواره نگاه سازمان ترافیک و مجموعه مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک بر خدمات‌رسانی بوده و نرخ مصوب و اخذشده جهت پوشش بخشی از هزینه‌های پارکینگ‌ها و خدمات فنی در حال ارائه است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: با تعرفه پیشنهادی بهای خدمات پارکینگ‌ها برای سال آینده می‌توان ادعا کرد در میان سایر کلان‌شهرها، کمترین نرخ مربوط به شهر قم بوده و این نشان از نوع نگاه مدیریت شهری به این موضوع است.

خلیلی تاکید کرد: میزان تعرفه پارکینگ‌های موتورسیکلت در سال آینده بر مبنای افزایش حداقلی و باهدف ترغیب موتورسیکلت داران در استفاده از فضای پارکینگ و توقف نکردن در حاشیه خیابان و جلوگیری از سد معبر به ویژه در هسته مرکزی شهر است.

کد خبر 719866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.