وحدت مسلمانان جبهه باطل را به نابودی نزدیک کرده است

فرمانده تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین گفت: وحدتی که در زمان دفاع مقدس تحت فرمان امام خمینی (ره) ایجاد شد، امروز جبهه باطل را به نابودی نزدیک کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار مهرداد افروزی صبح امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم دی_ در جمع پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس اظهار کرد: اینجا قطعه‌ای از بهشت است. این شعار نیست شعور حقیقی است که فرزندان عزیز این مردم به آن عامل بودند.

وی افزود: اینجا فرزندان این مردم با اتکا و اعتماد به خداوند متعال و با اعتقاد قلبی و راسخ در این منطقه عملیاتی حضور پیدا کردند؛ چراکه به خداوند متعال اعتماد و اطمینان داشتند که هر آنچه بخواهند به آن‌ها خواهد داد.

فرمانده تیپ ۸۲ حضرت صاحب‌الأمر (عج) در خصوص عملیات فتح‌المبین خاطرنشان کرد: این عملیات که حدود ۳۲ سال پیش اجرا شد تلفیقی از نیروهای ارتش، سپاه، بسیج، جهاد، شهربانی و کمیته‌های انقلاب اسلامی و ژاندارمری بود؛ بنابراین همه از نیروهای مسلح گرفته تا نیروهای مردمی در این عملیات مشارکت داشتند.

سردار افروزی با اشاره به حضور یگان‌ها و لشکرهای مختلف در این عملیات تصریح کرد: سه تیپ از سپاه، لشکر ۷۷ خرمشهر، تیپ امام سجاد (ع) و تیپ المهدی از جمله ارکان تشکیل‌دهنده این عملیات بودند که رزمندگان قزوینی به صورت چهار گردان مستقل و دیگر گروه‌های آزاد وارد عمل شدند و این عملیات به‌طرز معجزه‌آسایی با لطف خدا به پیروزی رسید و البته این وحدت، رمز پیروزی بود.

وی ادامه داد: وحدت آن روز که تحت فرمان امام خمینی (ره) شکل گرفت و امروزه نه‌تنها در ایران، بلکه در سطوح مختلف بین‌المللی تحت فرمان ولی فقیه حضرت امام خامنه‌ای در حال گسترش است، از این‌رو وحدت است که جبهه باطل رو را به نابودی نزدیک کرده است.

کد خبر 719863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.