آخرین جزئیات سقوط بهمن در محور چالوس و مسدود شدن آن

جانشین رئیس پلیس راه فراجا با بیان اینکه از شب گذشته تاکنون در محور چالوس شاهد چهار مورد سقوط بهمن بودیم، گفت: این محور همچنان مسدود است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ سیاوش محبی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای کشور، اظهار کرد: از شب گذشته به دلیل بارش سنگین برف و کولاک شدید و مه غلیظ شش محور مواصلاتی اصلی آزادراه تهران-شمال در استان تهران، محور چالوس در استان‌های مازندران و البرز، محور گردنه حیران در استان اردبیل، محور میاندوآب-سرچم در آذربایجان غربی، محور پونل-خلخال در استان گیلان و محور هشتگرد-طالقان در استان البرز به دلیل ناایمن بودن همچنان مسدود هستند.

وی با بیان اینکه همکاران راهداری در حال ایمن‌سازی محورها هستند و به محض اینکه ایمنی لازم را به دست آورند این محورها را بازگشایی و اطلاع‌رسانی خواهیم کرد، افزود: به‌هیچ‌وجه وسایل نقلیه در محورهایی که پلیس به واسطه بارش برف و باران و کولاک یا ناایمن بودن مسدود اعلام می‌کند، تردد نکنند. خواهش می‌کنم هم‌وطنان اصراری برای رفتن به محورهای مسدود نداشته باشند.

جانشین رئیس پلیس راه فراجا گفت: در محور چالوس از شب گذشته تاکنون چهار مورد سقوط بهمن رخ داده است، اما با توجه به تصمیم‌گیری به‌موقع پلیس که محور مسدود شد، خسارت جانی و مالی نداشته است.

وی با تاکید بر اینکه هم‌وطنان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت لازم بودن سفر تجهیزات زمستانی و ایمنی به‌ویژه زنجیر چرخ را همراه داشته باشند، تصریح کرد: هم‌وطنان پوشاک گرم و مواد غذایی به همراه داشته باشند و پیش از آغاز سفر از سالم بودن سیستم‌های فنی و گرمایشی و روشنایی خودرو از جمله بخاری، برف‌پاک‌کن، آب‌پاش خودرو و چراغ‌های وسیله نقلیه اطمینان حاصل کنند، همچنین پیش از سفر شرایط و وضعیت راه‌ها را از طریق مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا به شماره ۸۸۲۵۵۵۵۵ بررسی کنند.

محبی ادامه داد: همکاران در ابتدای محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر حضور دارند و بنا به وظایف ذاتی خود به‌منظور حفظ سلامتی هم‌وطنان از تردد وسایل نقلیه فاقد زنجیر چرخ جلوگیری می‌کنند.

کد خبر 719860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.