تسهیل فرایندها برای جذب سرمایه‌های سرگردان در اهواز

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز با اشاره به لزوم ایجاد انگیزه و تسهیل سرمایه‌گذاری گفت: شناخت شیوه‌های نوین و جدید سرمایه‌گذاری و هم‌زمان با آن بررسی تجارب موفق دیگر کلان‌شهرها تاثیر بسزایی در پیشرفت روند جذب سرمایه‌های سرگردان دارد.

صادق کهوازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: دومین کمیته فنی و بازرگانی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز با هدف بررسی پروژه‌های پارک حجاب، مجتمع‌های تجاری و مسکونی مهر شهر تشکیل و وضعیت آن‌ها بررسی شد.

وی افزود: ایجاد انگیزه و تسهیل فرآیندهای سرمایه‌گذاری سبب جذب سرمایه و بالا رفتن سطح مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های مشارکت مدنی (انبوه‌سازی مسکن) خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز با اشاره به اینکه رفع موانع سرمایه‌گذاری، تسهیل قوانین و مقررات بر امر جذب سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش‌های دولتی و خصوصی تأثیر زیادی دارد، خاطرنشان کرد: شناخت شیوه‌های نوین و جدید سرمایه‌گذاری هم‌زمان با آن بررسی تجارب موفق دیگر کلان‌شهرها تأثیر زیادی در پیشرفت روند جذب سرمایه‌های سرگردان دارد.

کهوازی تصریح کرد: توسعه امکانات شهر، ایجاد زیرساخت، گسترش بستر مناسب و قانونمند، سبب حضور فعال بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف و پیشرفت پروژه‌های شهری می‌شود که ایجاد اشتغال‌زایی و رسیدن به درآمدهای پایدار را در پی دارد.

کد خبر 719841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.