آبشار مصنوعی گرگان با کاربری تفریحی و تجاری راه‌اندازی می‌شود

شهردار گرگان گفت: آبشار مصنوعی گرگان با کاربری تفریحی و تجاری در محور ناهارخوران راه‌اندازی می‌شود.

سیدمحمدرضا سیدالنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گلستان اظهار کرد: شهرداری گرگان چهار پروژه سرمایه‌گذاری را برای واگذاری به بخش خصوصی آماده کرده که یکی از این پروژه‌ها آبشار مصنوعی گرگان با کاربری تفریحی و تجاری است.

وی ادامه داد: در طراحی جدید این پروژه، فضای قابل احداث شامل ۲۰۰ متر مربع کافه‌رستوران، دو کلبه اقامتی ۴۵ متری و فضای تجاری ۲۰ متری خواهد بود.

شهردار گرگان با تاکید بر اهمیت اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در این شهر گفت: سرمایه‌گذاری در توسعه اقتصاد شهری نقش مؤثری دارد و می‌تواند منجر به افزایش درآمد، اشتغال و رشد اقتصادی شهرها شود.

سیدالنگی خاطرنشان کرد: یکی از مزایای توسعه سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف عمرانی، گردشگری و خدماتی را دستیابی به توسعه پایدار و پویایی اقتصاد شهری است.

وی با بیان اینکه شهرداری گرگان بسترهای مناسب از جمله تسهیل در ارائه مجوزها و اختصاص مشوق‌ها را برای سرمایه‌گذاران پیش‌بینی کرده است، افزود: با حمایت‌های شورای اسلامی شهر گرگان بسته جدید سرمایه‌گذاری شامل چهار پروژه مسکونی، تفریحی و تجاری تدوین شده و به فراخوان عمومی گذاشته است‌.

شهردار گرگان افزود: فروشگاه تجاری جنب پارکینگ نعل‌بندان که در هسته مرکزی شهر واقع شده از دیگر پروژه‌های سرمایه‌گذاری است که کاربری آن تجاری خواهد بود.

سیدالنگی اضافه کرد: عرصه ابتدای شهرک ویلاشهر با پیش‌بینی کاربری مسکونی و تجاری در زمینی بالغ بر ۳۸۰ متر مربع، همچنین احداث دو پل عابرپیاده با قابلیت بهره‌برداری تبلیغاتی در محور کمربندی (روبه‌روی شهرک ویلاشهر و روبه‌روی میدان‌بار) از دیگر پروژه‌های سرمایه‌گذاری است که به فراخوان عمومی گذاشته شده است.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به اداره سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری گرگان واقع در خیابان راه‌آهن، جنب ساختمان شماره ۲ شهرداری مراجعه کنند یا با شماره ۳۲۶۸۵۵۰۱-۰۱۷ تماس بگیرند.

کد خبر 719835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.