احداث مخزن ذخیره قیر ۱۲۰۰ تنی در لرستان

مدیرعامل همیاری شهرداری‌های لرستان از احداث مخزن ذخیره قیر با ظرفیت ۱۲۰۰ تن خبر داد و گفت: این مخزن با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در مراحل نهایی کار قرار دارد.

سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در لرستان، از احداث مخزن ذخیره قیر با ظرفیت ۱۲۰۰ تن خبر داد و اظهار کرد: این مخزن با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در مراحل نهایی کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این مخزن برای ذخیره‌سازی قیر تخصیصی به شهرداری‌های استان توسط این سازمان مراحل ساخت نهایی را طی می‌کند، افزود: مخزن ذخیره قیر در محل در کارخانه شن و ماسه و آسفالت تجره متعلق به سازمان همیاری‌ها در پنج کیلومتری جاده خرم‌آباد به بروجرد در حال احداث است.

مدیرعامل همیاری شهرداری‌های لرستان خاطرنشان کرد: برای ساخت این مخزن تاکنون حدود ۴۰۰ متر مکعب بتن و ۲۵ تن میلگرد استفاده شده است و هم‌اکنون این مخزن ۹۵ درصد پیشرفت کاری دارد.

ذخیره نیاز پروژه‌های آسفالت، جلوگیری از خرید مستمر و روزانه، کاهش هزینه‌ها با توجه به نوسانات قیمت بازار و شتاب به پروژه‌های عمرانی و زیرساختی شهرها از جمله فواید مخزن ذخیره قیر بوده که این مهم یکی از ضرورت‌های شهر خرم‌آباد است.

کد خبر 719830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.