راه‌اندازی ۴ بازارچه میوه و تره‌بار ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در شهرکرد

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد گفت: در راستای رفاه حال شهروندان در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان چهار بازارچه عرضه میوه و تره‌بار راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری شهرکرد، سیدرضا هاشمی اظهار کرد: احداث بازارچه عرضه ارزاق عمومی و میوه و تره‌بار به‌منظور کاهش ترافیک شهری و دسترسی آسان شهروندان به محصولات با کیفیت و قیمت مناسب از وظایف اصلی این سازمان است‌.

وی افزود: با توجه به اینکه حدود دو ماه تا پایان سال مانده و در آستانه فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز هستیم، بنابراین جهت رفاه حال شهروندان برپایی چهار بازارچه عرضه مستقیم میوه و تره‌بار در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد بیان کرد: در فاز نخست این بازارچه‌ها با سازه‌های موقت در منظریه روبه‌روی ایستگاه آتش‌نشانی، بازارچه ولی‌عصر (عج) جنوبی، بازارچه روبه‌روی پارکینگ ورودی شهرکرد و بازارچه محدوده ترمینال سامان دایر خواهد شد.

هاشمی با بیان این‌که در صورت استقبال شهروندان و بازخورد مطلوب این بازارچه‌ها دائمی خواهد شد، ادامه داد: راه‌اندازی بازارهای موقت عرضه محصولات و فرآورده‌های کشاورزی و مایحتاج عمومی با هدف ارزان‌سازی و کاهش قیمت محصولات، عرضه مستقیم کالا توسط تولیدکنندگان و دسترسی آسان گروه‌های مختلف مردم به مایحتاج عمومی در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 719794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.