اصلاح سیستم دفع آب‌های سطحی پارکینگ‌های اصفهان

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان از اصلاح سیستم دفع آب‌های سطحی ۲۵ باب از پارکینگ‌های نصف‌جهان خبر داد.

مسعود توکلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای عملیات نگهداری و تعمیرات پارکینگ‌های شهر اصفهان، با نظارت مدیریت نت تعمیرات معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان، ضمن نظارت بر اقدامات این بخش و انجام تعمیرات جزئی، یکی از مهم‌ترین اقدامات تعمیراتی انجام شده، اصلاح سیستم دفع آب‌های سطحی پارکینگ‌ها بوده است.

وی افزود: این اقدام در راستای جلوگیری از آب‌گرفتگی ۲۵ پارکینگ در زمان‌های شست‌وشو یا ورودی آب ناشی از بارندگی در نقاط دارای سقف باز، انجام شده است.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اصلاح سیستم‌های تهویه و اصلاح سرویس‌های بهداشتی نیز از دیگر اقدامات تعمیراتی بوده است که در این راستا در بعضی پارکینگ‌ها از جمله هفتم محرم، نیازمند اصلاح سیستم لوله‌کشی و ساماندهی فاضلاب بود که توسط عوامل اجرایی این مدیریت با کمترین هزینه انجام شد.

توکلی‌پور تاکید کرد: با بازگشایی لوله‌های فاضلاب و دفع آب‌های سطحی، مشکل سرویس‌های بهداشتی نیز مرتفع شد و در مدار قرار گرفت، همچنین پس از اصلاح و تعویض شیرآلات، فلاش‌تانک‌ها و سیستم‌های تهویه، سرویس‌های بهداشتی پارکینگ‌ها نیز در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این فعالیت‌ها در قالب قرارداد نگهداری و تعمیرات پارکینگ‌ها در حال انجام است و تا پایان اسفند نیز ادامه خواهد داشت، ادامه داد: آماده به‌کار بودن تأسیسات و تجهیزات در پارکینگ‌ها، ارتقای عمر مفید تأسیسات، کاهش هزینه‌های تعمیراتی اضطراری و افزایش ایمنی شهروندان از جمله اهداف این پروژه است.

کد خبر 719781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.