نیروی انتظامی امسال ۸۲ شهید تقدیم  انقلاب کرده است

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مجموعه انتظامی ۸۲ شهید را تقدیم این نظام و انقلاب کرده و در راه ایجاد امنیت برای آحاد مردم تا پای جان می‌ایستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، سردار هادی رفیعی کیا در مراسم یادواره شهدای روستای ورآباد شهرستان خمین اظهار کرد: عالم محضر خداست و شهدا همچون ستارگانی ناظر بر اعمال ما هستند.

وی افزود: همه ما حاضران در این مراسم میهمان هستیم و میزبان این مراسم باشکوه خود شهدا هستند، خداوند به ما و شما لیاقت حضور در این محفل‌ها را داده که بانیان و دعوت کنندگان آن خود شهدا هستند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در ادامه با ابلاغ پیام و سلام سردار رادان فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: همین شهدا عامل توسعه دین اسلام در سراسر دنیا هستند و آنچه علما می‌گویند این است که سرور و سالار شهیدان در صحرای کربلا اعلام کرد، من برای احیای دین جدم قیام کردم و در این راه عظیم به فیض عظمای شهادت رسید.

وی به تبیین نقش مادران و همسران شهدا از صدر اسلام تا انقلاب اسلامی ایران پرداخت و تصریح کرد: ما برای تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی شهدای زیادی تقدیم کردیم این راه باید ادامه یابد تا دین اسلام در سراسر گیتی توسعه پیدا کند.

سردار رفیعی کیا ادامه داد: انقلاب ما در این راه تاکنون بیش از ۲۶۰ هزار شهید همچون شهدای دفاع مقدس، ترور، مدافع حرم و مدافعان امنیت را تقدیم اسلام کرده و این نشانگر آن است که اسلام ما برگرفته از قیام عظیم امام حسین (ع) و یارانش در روز عاشوراست.

وی با تأکید بر اینکه تا وقتی این راه در دست ما و شماست دشمنان دست از سر ما بر نخواهند داشت و این شهادت‌ها ادامه خواهد داشت افزود: دشمنان با جنگ‌های ترکیبی و تحریم‌های ظالمانه به جایی نرسیدند و این نشانگر نقش عظیم مادران و همسران شهدا است که با تربیت این سربازان غیور در مقابل بی عدالتی‌ها ایستادگی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار کرد: اگر اکنون شهدا به امر الهی زنده شوند برای ما چه پیامی دارند و از ما چه انتظاری دارند، آنها خواهند گفت که برابر فرمایش امام حسین (ع)، امر به معرف و نهی از منکر، دفاع از ولایت فقیه و دفاع از تمامیت ارضی را جدی بگیریم و آنچه که دشمنان را خوشحال می‌کند از آنها دوری کنیم.

کد خبر 719762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.