تعداد نیروی آتش نشانی شهرکرد کافی نیست

مدیر عامل آتش نشانی و خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: تعداد نیروهای آتش نشانی شهرکرد کافی نیست و سعی در جذب و استخدام نیرو برای این سازمان داریم.

عنایت‌الله راهنورد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: باتوجه به افزایش تورم و به تبع افزایش قیمت تجهیزات آتش نشانی و محدود بودن بودجه شهرداری، کمبودهایی در زمینه تجهیزات آتش‌نشانی داریم و امید است بتوان با تأمین اعتبارات بخشی از این کمبودها را جبران کرد.

وی اضافه کرد: بزرگ‌ترین کمبود آتش نشانی شهرکرد نداشتن خودرو نردبان دار برای امداد رسانی به ساختمان‌های بلند است.

راهنورد با اشاره به کمبود نیرو در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اعلام کرد: تعداد نیروهای آتش نشانی شهرکرد کافی نیست و سعی در جذب و استخدام نیرو برای این سازمان داریم.

وی خاطر نشان کرد: در حال تلاش برای ساخت یک ایستگاه آتش نشانی مرکزی در خیابان اقبال لاهوری شهرکرد هستیم، ساخت این ایستگاه آغاز شده و با تکمیل این ایستگاه یکی از بزرگترین چالش‌های این سازمان یعنی نبود ایستگاه مرکزی در مرکز شهر برطرف می‌شود.

مدیر عامل آتش نشانی و خدمات شهری شهرداری شهرکرد، ادامه داد: بیش از ۸۰۰ حادثه در ۹ ماه امسال در شهرکرد اتفاق افتاده که با حضور چهار تا پنج دقیقه آتش نشانی از بروز خسارت و تلفات جانی در بسیاری از این حوادث جلوگیری شده است.

وی با اشاره به افتتاح مرکز آموزش شهروندی در ایستگاه ناحیه غرب شهرکرد ابراز کرد: آموزش‌ها به شهروندان باعث شده حوادث نسبت به سال گذشته کمتر شود.

راهنورد بیان کرد: ۱۰۰ ساختمان ناایمن در شهرکرد اخطار دریافت کردند و با پیگیری‌های قضائی به دنبال توقیف فعالیت این ساختمان‌ها هستیم.

کد خبر 719759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.