کشف بیش از ۶هزار قلم انواع داروی قاچاق از یک انبار دپوی دارو در اراک

فرمانده انتظامی استان از شناسایی یک انبار دپوی دارو در شهرستان اراک خبر داد و گفت: در بازرسی از این انبار شش هزار و ۳۰۲ قلم انواع داروی قاچاق به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، سردار هادی رفیعی‌کیا اظهار کرد: با رصد اطلاعاتی کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان انبار داروهای قاچاق شناسایی و بلافاصله هماهنگی لازم با مراجع قضائی در راستای پلمب انبار و دستگیری قاچاقچیان به عمل آمد.

وی ادامه داد: با تحقیقات انجام شده عامل اصلی دپوی داروهای قاچاق دستگیر و انبار مذکور پلمب و پرونده قضائی در این زمینه تشکیل شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به محرز شدن فعالیت غیرقانونی این فرد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه افراد سودجو و فرصت‌طلب به دنبال سودجویی خود هستند و سلامت هموطنان عزیز برای آن‌ها اهمیتی ندارد، افزود: در شرایط حساس اقتصادی کشور که بعضأ تهیه دارو برای برخی از هموطنان به سختی صورت می‌پذیرد، اینگونه اقدامات سودجویانه و غیرقانونی با برخورد قاطع پلیس همراه خواهد بود.

رفیعی‌کیا در پایان با تأکید بر مبارزه حداکثری پلیس با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود با پدیده شوم قاچاق و احتکار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات خود را درباره فعالیت سودجویانه و غیرقانونی محتکران و قاچاقچیان به منظور برخورد قاطع و قانونی با آنان از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

کد خبر 719732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.