۲ قرائت‌خانه و ۲ سرای محله در فردیس احداث می‌شود

عملیات اجرایی احداث دو پرژه قرائت‌خانه با مجموع مساحت ۵۴۰ متر مربع و اعتبار ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، در راستای توسعه سرانه‌های فرهنگی در فردیس کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، کلنگ احداث دو قرائت‌خانه با هدف توسعه سرانه‌های فرهنگی شهر فردیس پیش از ظهر امروز _شنبه، بیست‌وسوم دی_ با حضور شهردار و برخی اعضای شورای شهر در رزکان و بلوار امام رضا (ع) واقع در مناطق ۱ و ۲ فردیس به زمین زده شد.

هر دو پروژه قرار است با مساحت تقریبی هر کدام ۲۷۰ متر مربع و اعتبار با اعتبار ۵.۲ میلیارد تومان احداث شود که یکی در پارک شهدای فردیس واقع در منطقه ۱ شهرداری و دیگری در در رزکان واقع در منطقه ۲ شهرداری فردیس احداث می‌شود.

این قرائتخانه‌ها برای استفاده عموم شهروندان و ترویج فرهنگ کتابخوانی با کتاب‌های الکترونیک و برگزاری کلاس‌های آموزشی در دسترس عموم شهروندان قرار خواهد گرفت.

به گفته محمدرضا احمدی‌نژاد شهردار فردیس رویکرد توسعه سرانه‌ها در مدیریت شهری‌فردیس، طی چند روز آتی عملیات احداث دو سرای محله با اعتبار هر کدام ۸ میلیارد تومان در شهرک وحدت و شهرک راه‌آهن آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهردار فردیس در این مراسم از تصویب طرح پروژه تقاطع غیرهمسطح بلوار شهید کچویی در کمیسیون ماده ۵ استاندار البرز خبر داد.

این پروژه که در شورای اسلامی شهر و شورای ترافیک استان به تصویب رسیده است، تملکات بسیاری دارد و به منظور کاهش بار ترافیکی در تقاطع بلوار رزکان و بلوار کچویی با بلوار شهدای اقتدار احداث می‌شود.

کد خبر 719714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.