عملکرد مثبت مدیران موجب امیدآفرینی و همراهی مردم می‌شود

امام جمعه فردیس گفت: عملکرد مثبت مسئولان به‌ویژه مدیران شهری در توسعه امکانات و افزایش خدمات شهری موجب امیدآفرینی در جامعه و همراهی بیشتر شهروندان در انجام امور شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی، عصر امروز _شنبه بیست و سوم_ در مراسم افتتاح بوستان ساحل شهرک وحدت فردیس که امروز برگزار شد، اقدامات عمرانی و توسعه سرانه‌های شهر را موجب امیدآفرینی در جامعه دانست و اظهار کرد: نهضت خدمت را مردم باید در عمل ببینند، توسعه سرانه‌ها و اقدامات عمرانی از جمله مواردی است که موجب شادی دل مردم و امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد امید در دل مردم، همراهی و مشارکت آن‌ها را به دنبال دارد، افزود: طرح جمع‌آوری دستفروشان فردیس با همکاری مدیران شهری، نهادهای مرتبط و همت شهرداری انجام شد که همراهی مردم موجب موفقیت در این طرح شد و طی چند روز جمع‌آوری دستفروشان که از مطالبات جدی شهروندان بود، انجام شد.

امام جمعه فردیس گفت: همه مسئولان ارشد شهرستان فردیس همدل و یکپارچه از هر اقدامی که در راستای خدمت به شهروندان باشد، حمایت می‌کنند.

وی همچنین از مدیران شهری خواست موضوع احداث آرامستان فردیس را جدی بگیرند و افزود: احداث آرامستان از خواسته‌های جدی مردم است، شهروندان فردیس برای دفن اموات باید فاصله ۴۰ تا ۵۰ کیلومتری را باید طی کنند و این امر برای مردم سختی‌هایی را به وجود آورده است.

حسینی دفن اموات و زیارت اهل قبور در شهرستان را زمینه‌ساز ایجاد علقه و وابستگی به شهر دانست و تاکید کرد: مدیریت شهری در احداث آرامستان فردیس اهتمام ویژه داشته باشد.

کد خبر 719713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.