کشف یک تن و ۲۴۰ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۲۴۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان گلشن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس استان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق مواد مخدر، مأموران انتظامی شهرستان گلشن با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت باند مسلح و سازمان یافته قاچاق که قصد انتقال محموله مواد مخدر به مرکز کشور را داشتند به دست آمد و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی انهدام این باند در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این رابطه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان در محورهای فرعی شهرستان گلشن شناسایی و مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان به طور هماهنگ و هم‌زمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین و طرح مهار، مناطق مورد نظر را تحت کنترل و رصد خود قرار داده و موفق شدند محموله مورد نظر را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان که با یک دستگاه خودروی تویوتا در حال انتقال مواد افیونی بودند به محض مشاهده مأموران انتظامی، به سرعت خود افزوده و از محل متواری شدند.

جلیلیان خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ که تاب مقابله با مأموران پلیس را نداشتند، با رها کردن خودرو حامل مواد به اطراف متواری و طی بازرسی از خودروهای توقیف شده از قاچاقچیان یک تن و ۲۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

کد خبر 719701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.