دستگیری ۲ سارق و اعتراف آنها به ۱۱ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو سارق و اعتراف آنها به ۱۱ فقره سرقت در شهرستان اردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو و اماکن خصوصی در شهرستان اردستان و شکایت مالباختگان به پلیس، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی دقیق و علمی روی این سرقت‌ها، در نهایت رد پای دو سارق که با هم‌دستی یکدیگر اقدام به سرقت از داخل خودرو و اماکن خصوصی شهروندان می‌کردند به دست آمد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه هر دو سارق توسط کارآگاهان شناسایی و دستگیر شدند و در تحقیقات انجام شده به ۱۱ فقره سرقت از اماکن و داخل خودروی شهروندان در شهرستان اردستان اقرار کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ ترکیان گفت: شهروندان هنگام ساخت و ساز، خرید یا اجاره محل کسب به استحکام و ایمنی ساختمان به اندازه زیبایی آن اهمیت دهند و برای جلوگیری از سرقت خودروی خود آنها را در پارکینگ‌های عمومی و یا محدوده‌هایی که با دارای دوربین مداربسته و یا نگهبان است قرار و در صورت مشاهده افراد مشکوکی که بدون دلیل اطراف خودروهای پارک شده پرسه‌زنی می‌کنند بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 719678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.