حفاری در شهر آبادان از ۱۵ بهمن ممنوع است

شهردار آبادان گفت: با توجه به نزدیک شدن به عید نوروز از پانزدهم بهمن ضمن اینکه هیچگونه مجوز حفاری صادر نخواهد شد انجام هرگونه عملیات حفاری نیز ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، یاسین کاوه‌پور امروز _شنبه بیست‌وسوم دی_ در نشست هماهنگی حفاری سطح شهر آبادان، اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال نزدیک شدن به عید نوروز هستیم، برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان و میهمانان نوروزی در سطح شهر از نیمه بهمن هیچ‌گونه مجوز حفاری برای هیچ نهادی صادر نخواهد شد، علاوه بر آن دستگاه‌های خدمات‌رسانی که در سطح شهر اقدام به حفاری می‌کنند از ۱۵ بهمن ماه سال جاری تمام حفاری‌ها را تعطیل و نسبت به مرمت، زیرسازی و آسفالت محل‌های حفاری شده اقدام کنند.

وی افزود: آن دسته از پیمانکاران دستگاه‌های اجرایی که در انجام وظایف محوله و اتمام مرمت و بازرسی مسیرهای حفاری شده کوتاهی کنند با محدودیت مجوز از سوی شهرداری مواجه خواهند شد، این مورد طی یک دستورالعمل به همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان از جمله شرکت آب و فاضلاب، برق، مخابرات و گاز ابلاغ می‌شود.

شهردار آبادان خاطرنشان کرد: شهرداری در هنگام اجرای طرح‌های عمرانی و آسفالت معابر و خبایان‌ها از قبل به شرکت‌های حفار اطلاع رسانی می‌کند تا در صورتی که نیاز به حفاری و توسعه شبکه خدماتی باشد پیش از اجرای عملیات عمرانی، کانال‌های مربوطه را حفر و پس از اجرای تأسیسات محل را پوشانده و سپس شهرداری اقدام به آسفالت کرد.

کاوه‌پور تاکید کرد: عمده حفاری‌ها در شهر به منظور توسعه و ارتقای شبکه‌های خدماتی انجام می‌شود که نیاز به مرمت و روکش آسفالت در معابر شهری محسوس است و این مهم به عنوان اولویت عمران شهری در سال جاری و سال آینده تعریف شده است.

کد خبر 719661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.