آماده‌باش ۱۵۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۳۰۰ نیروی برف‌روبی شهرداری سنندج

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در زمینه برودت هوا و بارش برف و باران، ۱۵۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۳۰۰ نیروی ستاد برفروبی شهرداری سنندج در آماده‌باش کامل هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، عرفان فتحی اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در زمینه برودت هوا و بارش برف و باران ۱۵۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۳۰۰ نیروی ستاد برف‌روبی شهرداری سنندج در آماده‌باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه به دستور شهردار در راستای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان تمام امکانات و تجهیزات مجموعه شهرداری در قالب ستاد برف‌روبی پای کار آمده و از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده کرده‌ایم، افزود: احصای ۵۲ نقطه حادثه‌خیز و آبگیر از اقدامات بسیار خوب شهرداری سنندج طی سال‌جاری بود که با تاکید شهردار نسبت به رفع اشکال ۳۲ نقطه آن اقدام شده و مابقی نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اضافه کرد: با وجود بارش قابل توجه باران به واسطه اقدامات و تدابیری که در راستای هدایت آب‌های سطحی در نقاطی که در سال‌های گذشته دچار آب‌گرفتگی می‌شد انجام گرفت هیچ مورد آب‌گرفتگی طی چند روز اخیر در این نقاط دیده نشده است.

فتحی با بیان اینکه معابر اصلی و نقاط حادثه‌خیز اولویت ستاد برف‌روبی شهرداری سنندج در ستاد برف‌روبی است، گفت: اولویت اصلی ستاد برف‌روبی شهرداری سنندج اماکن امدادی، خدماتی، خیابان‌های اصلی و شریانی است و بعد از مسیرهای اصلی به مسیرهای فرعی ورود می‌کنیم.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت و مشارکت مردمی از اولویت‌های ستاد برف‌روبی شهرداری سنندج در طرح زمستانه است، ادامه داد: با توجه به گستردگی سطح شهر و با هدف خدمات رسانی هرچه بیشتر به شهروندان نسبت به سال گذشته ماشین‌آلات را افزایش داده و تمام ظرفیت‌ها را برای خدمت به مردم پای کار آورده‌ایم.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اظهار کرد: تیم‌های ستاد برف‌روبی در طرح زمستانه امسال در بیش از یک‌هزار کیلومتر معبر که ۴۵۰ تا ۵۰۰ کیلومتر معبر شریانی درجه یک است به شهروندان خدمات‌رسانی خواهند کرد.

کد خبر 719657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.