ضرورت تمرکز بر وضعیت و استانداردسازی محورهای مواصلاتی شهرستان ارومیه

رییس شورای اسلامی شهرستان ارومیه گفت: تمرکز بر وضعیت و استانداردهای محورهای مواصلاتی تمام بخش‌های این شهرستان مورد تاکید است و امیدوارم با همکاری مسئولان و ادارات مرتبط اتفاقات خوبی رقم بخورد.

صادق توکلی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی و با توجه به افزایش تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان ارومیه اظهار کرد: تعداد زیادی از تصادفات دلخراش همراه با از دست دادن شهروندان را طی سال‌جاری و سال گذشته شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: شورای شهرستان ارومیه بر مبنای رسالت خود در این راستا دغدغه دارد و چندین جلسه تخصصی با دعوت از مسئولان مرتبط در این راستا برگزار کرده است تا راهکاری برای این امر پیدا کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ارومیه با اشاره به افزایش تصادفات و جان‌باختگان تصادفات رانندگی گفت: این سوال و ابهامات وجود دارد که چرا این اتفاقات به این شکل باید رخ دهد و از این رو جلسات تخصصی برگزار و خواستار چاره‌اندیشی شدیم.

توکلی‌مهر تصریح کرد: در آخرین مورد با دعوت از رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی و دادستان مرکز استان به بخش سیلوانا، شاهد صدور دستورات لازمه و خوب برای حل موضوع ایمن سازی جاده‌ها و اقدام برای کاهش تصادفات بودیم که امیدواریم عملیاتی شود و باعث رضایتمندی شهروندان شویم.

وی ادامه داد: تمرکز بر وضعیت و استانداردهای محورهای مواصلاتی تمام بخش‌های شهرستان ارومیه مورد تاکید است و امیدوارم با همکاری مسئولان و ادارات مرتبط اتفاقات خوبی رقم بخورد.

کد خبر 719656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.