پیشرفت ۳۰ درصدی پل عابرپیاده خیابان جی_دانش‌سرا در منطقه ۱۵ اصفهان

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات مکانیزه کردن پل عابر پیاده خیابان جی-دانش‌سرا در این منطقه بیش از ۳۰ درصد پیشرفت داشته است، گفت: اعتبار این پروژه ۶۰ میلیارد ریال است و تا چهار ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فراهم کردن امکان استفاده عموم مردم از مسیرهای پیاده‌روی، یکی از ارکان دستیابی به حمل‌ونقل پایدار به‌شمار می‌رود، با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از تلفات ناشی از تصادفات رانندگی مربوط به عابران پیاده و به‌ویژه کودکان و افراد مسن است، مسأله ایمنی عابران پیاده بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه پل‌های هوایی عابر پیاده برای بالا بردن امنیت جسمانی عابران و جلوگیری از اختلاط سواره و پیاده احداث می‌شود، افزود: مکانیزه شدن پل‌های عابر پیاده می‌تواند به افزایش عبور عابران از این نوع پل‌ها کمک کند، ضمن اینکه سرعت بالای خودروهای عبوری و نرده‌های محدودکننده زیر پل عابر و امنیت اجتماعی روی پل‌ها از دیگر عوامل مؤثر در افزایش ایمنی عبور عابران از روی پل‌های عابر پیاده مکانیزه است.

پیشرفت ۳۰ درصدی پل عابرپیاده خیابان جی_دانش‌سرا در منطقه ۱۵ اصفهان

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر عملیات مکانیزه کردن پل عابر پیاده خیابان جی-دانش‌سرا در منطقه ۱۵، بیش از ۳۰ درصد پیشرفت داشته است.

نظری‌پور ادامه داد: اعتبار این پروژه ۶۰ میلیارد ریال است و طی سه تا چهار ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه پل عابر پیاده خیابان جی به‌وسیله سه دستگاه آسانسور مکانیزه خواهد شد، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه شامل تخریب و خاک‌برداری، اجرای فونداسیون و دیواره آن تاکنون انجام شده است.

نظری‌پور گفت: اجرای این عملیات در نقطه‌ای از منطقه ۱۵ در حال اجرا است که کاربری‌های زیادی پیرامون آن از جمله آموزشی، خدماتی، درمانی و تجاری واقع شده است که اهمیت اجرای این طرح را دوچندان می‌کند.

کد خبر 719642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.