تشکیل هیئات اندیشه‌ورز حوزه معادن در خراسان شمالی

رئیس بنیاد نخبگان خراسان شمالی گفت: با همراهی سازمان صنعت، معدن و تجارت هیئت اندیشه‌ورزی در موضوع معادن خراسان شمالی ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمود بخشی امروز _شنبه بیست‌وسوم دی_ در ستاد اقتصاد دانش‌بنیان خراسان شمالی اظهار کرد: بنیاد نخبگان تلاش دارد از ظرفیت نخبگان برای حل مشکلات جامعه بهره ببرد و به همین خاطر گروه‌های مسئله‌محور تشکیل داده است که روی مسائل تحقیق می‌کنند.

وی از ایجاد هیئات اندیشه‌ورز در بنیاد نخبگان خبر داد و افزود: تاکنون در خراسان شمالی با همراهی سازمان صنعت، معدن و تجارت هیئت اندیشه‌ورزی در موضوع معادن ایجاد شده است.

رئیس بنیاد نخبگان خراسان شمالی اضافه کرد: هیئت‌های اندیشه‌ورز گزارش‌هایی تهیه و به ادارات ارسال می‌کنند تا مسائل ملموس‌تر شود.

علی قربانی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: انتخاب پارک خراسان‌شمالی به عنوان پارک برتر و ارتقا این پارک به رتبه دو باعث افزایش اعتبارات پارک علم و فناوری خراسان شمالی شده است.

وی ادامه داد: افزایش اعتبارات به افزایش حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان و ارتقا زیرساخت‌های پارک در کل استان خواهد انجامید.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌شمالی تصریح کرد: احداث و بهره‌برداری مرکز رشد شهرستان سملقان به مساحت ۴۸۰ متر مربع در دهه فجر انجام خواهد شد که می‌تواند گامی برای هدایت طرح‌های دانش‌بنیان این شهرستان به سمت عملی شدن باشد.

به گزارش ایمنا، در این نشست یکی از شرکت‌های حاضر در پارک علم و فناوری خراسان‌شمالی که در حوزه هوشمندسازی ساختمان‌ها فعالیت دارد اقدام به ارائه توضیح در خصوص محصول تولیدی خود کرد.

کد خبر 719634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.